4

Jag låg på en madrass på golvet med Catlin bredvid mig. Christian låg själv på en annan och i soffan satt Becki, Ryan och Chaz. Ryan satt i mitten. Jag kollade bak och såg Becki krypa ihop bredvid Ryan och la sitt huvud på hans axel, och han la armen om henne. Vad har jag nu missat?

- Nu tycker jag att vi stänger av filmen och har lite roligt! utbrast Christian helt plötsligt och ställde sig upp.


 




BECKIS PERSPEKTIV:

-          Som vadå? Frågade jag.

-          Jag vet! Utbrast Catlin. Kan vi inte dricka? Det var ju såååå längesen vi gjorde det allesammans! Alla kollade fundersamt på henne. Jag också. Men det var ju längesen sist.. Så jag nickade och log.

-          Visst! Jag vet att jag gömt några öl och cider i min garderob och vi kan ju ta lite av mammas.

-          Jag kan springa hem och hämta mina cider! Sa hon och reste sig upp och började gå mot dörren. Börja inte utan mig! Hon tog på sig sin jacka och skorna och gick sedan.

-          Jag kan sätta på musiken då? Sa Chaz och kollade på mig. Jag satte mig upp riktigt och nickade mot han. Sen kollade jag på Ryan och log. Vi har kommit varandra riktigt nära varandra de sista, och vi smsar, ringer och ses varje dag. Har jag känslor för han? Jag vet inte faktiskt. Jag kan vara mig själv med han och allt.. Men just nu är vi bara vänner.

Jag reser mig upp och går fram till Chaz och frågar hur det går med musiken.

-          Ta de lugnt kvinna, den kommer. Han blinkade mot mig och log. Jag rufsade han lite i håret och gick sedan till mammas sprit gömma för att leta fram nått att ta från henne. Jag hittade en flaska med vodka som var längst in, den tog jag. Sen gick jag in i mitt rum och hämtade cidrarna och ölen och gick sedan ner igen. När musiken kom igång märkte man hur taggade alla blev. Justin och Christian började dansa Doogien, efter en stund hänge Ryan och Chaz på. Jag satte mig i soffan och skrattade åt dem. Helt plötsligt drar Ryan ner Justins byxor och kalsongerna råkade åka med. Ryan höll nere byxorna och kalsongerna så han inte kunde få upp dom. Jag kollade snabbt sen satte jag händerna för ögonen men tjuvkikade ändå genom fingrarna. Daaaamn, tänkte jag. Visst har jag sätt Justin helt naken innan, men då var vi mindre, men jag har aldrig sett honom på de sättet. Jag bet mig lite diskret i läppen.

-          RYAAAAAA! Skrek Justin. SLÄÄÄÄÄPP!

-          HAHAHAHAHAHAHAHA, ALDRIGGGG! Justin höll sina händer så man inte skulle se hans privata del och han ville inte ta bort händerna så han kunde inget göra. Christian och Chaz låg på golvet och skrattade så dem grät. Till slut släppte Ryan så Justin dra upp dem igen. Nu låg Ryan också på golvet och skrattade. Precis då kommer Catlin tillbaka. Hon kollar på killarna med en konstig blick.

-          Jaha va händer här då? Frågar hon.

-          Hahahaha ryan hahhahahahhaha drog ner hahahhahaha justins hahahahhaha byxor hahhahaha och hahahah kalsonger så hahahha hela paketet syntes hahahha! Fick Christian ur sig mellan skrattet.

-          Och de fick inte jag se? Fnissade hon och började gapskratta. Justin bara himlade med ögonen och satte sig bredvid mig. Jag vek mig av skratt. Det var så roligt att se dem ligga på golvet och hålla sig för magen medans dom gapskrattade. Till slut kunde inte Justin hålla sig längre o började gapskratta han med. Efter att ha skrattat ett bra tag började vi dricka. Vi satt och pratade och drack i typ 1 timma. Sen kom jag på att Christian sa igår att han ville köra sanning eller konka, så vi bestämde oss för att göra de. Innan vi började bestämde vi att vi skulle vara helt ärliga och att vi skulle göra allt man var tvungen att göra. Vi tog en tom ciderflaska och snurrade den. Den pekade mot mig.

-          Sanning eller konka? Frågade Catlin.

-          Sanning.

-          Hmm… Gillade du vad du såg förut? Frågade hon och fnittrade. Jag hade fått i mig rätt så mycke alkohol men kände ändå att jag skämdes så jag tog några klunkar öl till innan jag svarade.

-          Kanske jag gjorde.. Jag såg hur Justin rodnade och kollade bort.

-          Ojojoj! Sa Ryan och busvisslade. Jag snurrade flaskan igen och den kom ironiskt nog på Catlin. Hon valde konka.

-          Du ska kyssa Ryan i 2 minuter! Catlin verkade inte ha några problem med det utan reste sig bara upp och satte sig bredvid Ryan. Hon hans huvud mellan hennes händer och kysste han.. Jag tittade på Justin och log, och han log ett snett leende tillbaka. Han kollade mig rakt i ögonen med en blick jag aldrig sätt innan..




Kass uppdatering förlåt :/ men jag ska bli bättre nu! vart mycket med skolan och sen så har jag vart sjuk också :(.. Men ska bli bättre nu :D
Vad tycker ni ska hända? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0