the way you are - 6

- Uräääkta men kan vi fortsätta? Harklade han sig. Caitlin bara skrattade åt han men log mot mig. Jag kollade på Becki.. Hon såg lessen ut. Sen kom jag på en sak!  


Jag vet att det inte är Justin på bilderna, men ni får helt enkelt lossas att de är han ;)



-
Vart fan är Christian?! utbrast jag. Alla blev tysta och kollade sig sedan runt. Alla började leta efter honom. I soffan. I köktet. Överallt. Tillslut hör man Ryan ropa.
- HAN ÄR I BECKIS BRORS RUM! Alla bara suckade och skrattade. Ryan kommer ner för trappan. Grabben sover, haha så sött! så skrattade alla lite till.
- Jag tycker vi badar eller nått, är trött på leken nu. Sa Becki efter Caitlin föreslått att vi skulle fortsätta. Eftersom alla va rätt runda under fötterna så blev alla jätte glada och tyckte att det var en bra ide, men ingen orkade byta om så alla drog av sig kläderna inne i huset och sprang ut till poolen som var på baksidan.
- SISTEN I! skrek Ryan och hoppade i. Jag har ingen aning om vem som var sist i men daaaaaaaaaamn igen.. BECKIS KROPP! Hon hade på sig en rosa bh med spets och ett par rosa hotpants av spets som matchade bhn. Färgen på hennes underkläder såg asbra ut med hennes naturligt bruna hud. Jävar, jag var som förtrollad!


BECKIS PERSPEKTIV:

Jag gillade Justins blickar han gav mig när jag tog av mig kläderna, jag kände mig snygg. Men det jag gillade mest var att det var han som fick mig känna mig de. Men hans kropp, grrrr alltså! Hans muskler och hans sexpack. Jag kunde inte låta bli att stirra på han jag heller. Men hur kunde detta hända egentligen? Har jag känslor för min bästa vän eller är det bara alkoholen som leker med mig? Men what the hell, nu ska jag ha roligt även om det är alkoholen som får mig att ha det! Alla började skvätta vatten på alla. Vi skrek som idioter och hade jätte roligt. Det var i alla fall jätte längesen jag hade såhär roligt. Jag skrattade och vinglade runt i vattnet och höll precis på att tappa balansen när Justin tar tag i mig bakifrån och drar mig emot han så jag stog med ryggen mot han. Han kramar mig hårt och viskar i mitt höra ”jag har saknat dig och ditt skratt så jävla mycket”. Han la huvudet mot min axel och började kyssa mig lätt på axeln och på halsen. Jag kände hur jag rös av hans närhet. Jag ville verkligen vända mig om men istället stog jag bara kvar och lät han krama mig. Till slut fick jag nog. Jag vände mig om, tog tag i hans ansiktet och kollade in i hans vackra ögon som skrek jag vill ha dig! Och så kysste jag han. Det var så underbart att mina ben vek sig, som tur var höll Justin hårt om mig. Han drog mig hårdare intill han och tryckte mig mot poolkanten. Han tog ena sin hand på min rumpa och den andra precis innanför troskanten, det pirrade i hela kroppen. Jag kände hans tunga mot min och ville aldrig att de skulle sluta. Men det gjorde de.
- Kolla turturduvorna, så söööta! Fnissade Caitlin och allas blickar var nu på mig och Justin. Både jag och Justin bara skrattade åt dom. Fulla små turturduvor va vi!
- Äh låt dom vara! They just having a grrrrreaaat time! Flinade Chaz. Seså, återgå till det ni gjorde. Han viftade med händerna och hoppade sedan på Ryan som stog helt tyst. Jag fick lite skuldkänslor men inte så stora. Jävlar va alkohol kan göra en okänslig men ändå så känslig, tänkte jag för mig själv innan Justin kysste mig igen och mina ben blev till överkokt spagetti.
- Justin vänta..
- Gjorde jag nått fel? sa han och kollade frågandes på mig.
- Neeej! Inget fel alls, jag vill bara ha lite mer öl. Sa jag och log mot han. Jag var redan full och allt snurrade lite men jag ville ha i mig mer så jag vågade göra allt jag fantiserar om just nu! Jag tog och halsade lite, samma gjorde Justin.

 

JUSTINS PERSPEKTIV:

Hon är helt underbar! Jag vill aldrig släppa taget om henne! Hon kysste mig lite på halsen som hon vet att jag är svag för så jag tar tag i om hennes rumpa och drar henne mot mig.  
- kan vi inte gå in? Till mitt rum eller nått så vi är själva? Viskar hon lite lätt i mitt öra. Jag bara nickade och log ett fånigt leende. Hon sa till dom andra att vi går in nu och dom svara bara att dom är kvar här i poolen. Vi gick upp ur poolen. Vi hade ju inga handdukar så vi sket i det och gick bara in i huset. Inne i huset började hon kyssa mig ännu mer på halsen och tog sedan tag i min hand och drog upp mig för trappan och in i hennes rum där hon låste dörren. Jag kände mig modig för alkoholen så jag tryckte upp henne mot väggen och började kyssa henne. Det blev mer och mer passionerat. Jag tog ena handen på hennes bröst och hon tog sina händer i mitt hår. Gud vad jag ville ha henne! Jag lyfte upp henne och släppte sedan ner henne i sängen och la mig över henne.
- Ta av mig bhn, den är blöt. Viskade hon i mitt öra och satte sig upp. Jag blev förvånad men gjorde som hon sa och knäppte upp den. Hon slängde den på golvet men satt kvar. Jag kollade storögt på hennes bröst.
- Du är så jävla het Becki Vega! Utbrast jag. Hon bara log, la sig ner på rygg och drog ner mig över henne igen. Jag började kyssa hennes bröst samtidigt som min hand ivrigt letade sig neråt. Jag hörde hur hon började stöna.
- Vill du? Frågade jag henne samtidigt som jag kollade henne djupt i ögonen.
- Jaa! Hon log och man såg på henne hur mycke hon ville. Jag la mig på ryggen i sängen och hon satte sig över mig. Hon började smeka mig lätt över kalsongerna som var pisseblöta. Sen drog hon av mig dom och lutade sig mot bordet som stod bredvid sängen. Hon öppnade en av lådorna och tog fram en kondom och tog sedan på mig den. Hon satte sig sedan på mig och jag kände hur jag gled in i henne. Vad jag hade längtat efter dehär! Hon började rida mig sakta, men sen blev det snabbare och snabbare. Vi höll på i en stund innan båda kom. Jag tog av mig kondomen och slängde den och la mig sedan helt utmattad och svettig bredvid henne och kollade in i hennes ögon. Hon log på ett sätt jag aldrig sett henne le på innan. Hon såg stolt ut. Vi låg och bara kollade på varandra och andades tungt ett bra tag innan båda somnade. När jag vaknade nästa morgon låg hon inte bredvid mig längre. Och jag kände vilken klump jag hade i magen. Inte bra Justin. Inte bra alls..



Förlåt att sexet kom så tidigt, men jag har lixom redan planerat vad som ska hända (A)
Som alla andra som skriver bieber noveller säger, man blir verkligen peppad av kommentarerna :D


Kommentarer
Postat av: michelle

hahah det e lungt men skulle nt vilja ALLA detaljer direkt ;)

2010-12-18 @ 19:41:14
Postat av: Anonym

meeer

2010-12-18 @ 21:03:38
Postat av: Anonym

Meer ikv

2010-12-18 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0