the way you are - 14

Jag kollade på klockan och konstaterade att det var 5 minuter kvar innan min första konsert i Nya Zeeland börjar. Jag loggade in på twitter och twittrade:

U smile I smile.


 




BECKIS PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att klockan ringde vid halv 9. Jag stängde av larmet och la mig på mage och borrade in ansiktet i kudden och drog täcket över huvudet. Jag orkar verkligen inte gå upp! Men strax efter kom mamma in och sa att jag måste gå upp nu annars blir vi sena till mötet och det ville jag såklart inte bli så jag tvingade mig upp ur den sköna sängen och in i duschen och hoppades på att vattnet skulle få mig att vakna lite. Jag satte upp håret i en hög bulle och drog sömnigt av mig kläderna och gick in i duschen. Det varma vattnet mot huden kändes så skönt. Jag stog i duschen som en zombie ett bra tag innan jag kände att jag vaknade till. Då gick jag ur duschen och torkade av kroppen noga och släppte sedan ner håret igen och borstade ut det. Jag gick till garderoben, vad ska jag ha på mig?.. Jag ville ha på mig nått enkelt så jag tog på mig en vit fin blus och ett par ljusa tighta jeans. Håret lät jag vara som det var. Det var ruffsigt men jag tyckte det var snyggt för det ser fixat ut ändå. Jag tog på lite mascara, puder och rouge sen gick jag ner till mamma som satt i köket och läste tidningen.

- Du vet väl att vi måste åka om 5 minuter annars blir vi sena? Sa hon utan att flytta blicken från tidningen. Jag gjorde snabbt en macka och tog ett glas med jos och bokstavligt talat slängde i mig det. Jag skyndade till toan och borstade tänderna.

- Vi måste åka nu! Ropade mamma. Jag sköljde snabbt munnen med lite vatten och sprang sedan ner till mamma. Hon stod med armarna i kors  och stampade med foten. Jag drog på min mina converse och tog på mig min skinnjacka med ull i kragen. Vi gick ut och mamma låste dörren sen satte vi oss i bilen och  åkte iväg till mötet. Vi kom fram precis i tid. Vi hälsade på alla sen satte jag mig tungt ner på en av solarna som stod runt bordet och suckade ut. Mötet började och James började prata. Han sa vi skulle spela in musikvideon imorgon. Han presenterade regissören för musikvideon. Dom började prata hur vi skulle göra den och så. Sen testade vi vilka kläder vi skulle ha. Efter det så visade en koreograf hur vi skulle dansa så fick vi öva på den. Jag hade jätte roligt men det sög musten ur en. Vi höll på hela dagen men när klockan blev 10 så sa alla hejdå och jag och mamma åkte tillbaka till hotellet och jag somnade med en gång med kläderna på.

 

 

JUSTINS PERSPEKTIV:

 

Jag har skrivit en ny låt, My Wish heter den.. Inspirerad av Becki..

 

I hope the days come easy and the moments pass slow

And each road leads you where you want to go

And if you're faced with the choice and you have to choose

I hope you choose the one that means the most to you

And if one door opens to another door closed

I hope you keep on walkin' ‘til you find the window

If it's cold outside, show the world the warmth of your smile

But more than anything, more than anything

 

Chorus

 

My wish for you

Is that this life becomes all that you want it to

Your dreams stay big, your worries stay small

You never need to carry more than you can hold

And while you're out there gettin' where you're gettin' to

I hope you know somebody loves you

And wants the same things too

Yeah, this is my wish

 

I hope you never look back but you never forget

All the ones who love you

And the place you left

I hope you always forgive and you never regret

And you help somebody every chance you get

Oh, you find God's grace in every mistake

And always give more than you take

But more than anything, yeah more than anything

 

Chorus x2

 

My wish for you

Is that this life becomes all that you want it to

Your dreams stay big, your worries stay small

You never need to carry more than you can hold

And while you're out there gettin' where you're gettin'

I hope you know somebody loves you

And wants the same things too

Yeah, this is my wish

 

This is my wish

I hope you know somebody loves you

May all your dreams stay big

 

 

 

Igår fick jag ett mail av Beckis mamma. Nu kan överraskningen börja!


kort och tråkigt inlägg jagvet.. har inte tid just nu, kommer ett låååångt senare :D
och jag vet de inte e justins låt, LOSSAS ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0