the way you are - 16

- Jag kommer snart ska bara byta om! Sa Becki och gick upp. Jag satte mig i soffan och satte på tvn och zappade runt mellan kanalerna. När jag kommer till skvaller om kändisar-kanalen så ser jag en bild på mig och Becki från förut när vi håller handen på väg till bilen. Fan.


 

BECKIS PERSPEKTIV:

 

Jag hade precis bytat om till ett par mjukisshorts och en stor t-shirt där det stod B VEGA på bak på ryggen, när min mobil ringde. Det var Ryan så jag svarade.

- Hej babe!
- Vafan håller du på med? Skrek han argt.  
- V-va? Stammade jag. Vad hade jag gjort?
- Gå in på datorn och kolla vilken sida som helst! Skrek han och klickade mig. Jag gick ner till vardagsrummet där Justin satt och tog datorn som stod på boret och la den i knät. Justin kollade konstigt på mig men sa inget. Jag öppnade internet och med en gång kom det upp en artikel om mig och Justin.

 

 

 

Jag läste artikeln och loggade sedan in på twitter och skrev:

Tro inte på tidningar, jag älskar bara @itsRyanButler     jag tvekade lite när jag skrev det.

 

- Har du sätt Justin? Frågade jag och visade han artikeln. Han läste och hans mun blev blev ett sträck.

- Dom sa de på tvn när du va uppe och byta om..
- Jävla idioter. Mummlade jag samtidigt som jag tog upp min mobil och ringde Ryan. Efter 2 signaler svarade han.

 

- Mm..

- Ryan tro inte på de! Det är inget mellan mig och Justin jag lovar! Jag kollade på Justin när jag sa och han gav mig en lessen blick.

- Okej jag tror dig.. sa han tyst.

- Bra, du vet att jag älskar dig. Sa jag.

- Jag älskar dig med. Och jag saknar dig.

- Jag kommer ju hem imorgon så vi ses ju då! Men du jag måste lägga på har inget batteri. Ring mig senare.

- Hejdå, puss.. Han la på. Jag satt och kollade på mobilen och suckade då sen vibrerade mobilen, det var James. ”Låten släpps som sagt den 23 december, och videon släpps den 28” Jag skulle precis kolla vad det var för datum idag när mobilen stängde av sig.
- Justin vad är det för datum idag? Han kollade på mobilen och mummlade för sig själv.

- Torsdag, den 16 december. Sa han sedan med en röst som lät som en robot.

- Då är det exakt en vecka kvar tills Magic släpps! Skrek ja entusiastiskt. Vi började prata om musiken och allt sånt. Efter vi pratat en stund kom mamma upp och sa att hon skulle lägga sig och sova för hon var trött. Vi fortsatte att prata i flera timmar innan båda var trötta.

- Vart ska jag sova? Frågade Justin. Soffan?

- Du får sova i soffan om du vill, annars kan du ligga i sängen bredvid mig som du brukar göra? Sa jag och log. Så vi bestämde att han skulle ligga i sängen bredvid mig bara han höll sig på sin sida av sängen. Vi gick upp och han tog av sig byxorna men behöll t-shirten på. Jag la mig i sängen och det gjorde Justin med.

- Kan du inte sjunga din låt för mig?

 

JUSTINS PERSPEKTIV:

 

Jag hade redan hört låten eftersom jag och hennes mamma håller på med en överraskning som hon ska få när hon fyller. Hennes mamma har filmat henne när hon hållit på med låten, den var jätte bra!

 

- Nej Justin! Sa hon och drog täcket över huvudet. Jag satte mig över henne och började kittla henne. Hon är jätte kittlig så hon kommer ge sig.

- OKEJ JUSTIN OKEJ SLUTA HAHAHAH! Jag slutade kittla henne och gick av henne. Hon reste sig upp och hämtade gitarren som stod i ena hörnet av rummet. Hon satte sig i sängen igen, andades tungt och började spela. Sen sjöng hon..

 

Do you ever feel like a plastic bag,
drifting through the wind
wanting to start again?
Do you ever feel, feel so paper thin
like a house of cards,
one blow from caving in?
 
Do you ever feel already buried deep?
6 feet under screams but no one seems to hear a thing
Do you know that there's still a chance for you
'Cause there's a spark in you
 
You just gotta ignite, the light, and let it shine
Just own the night like the 4th of July
 
'Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, oh, oh"
As you shoot across the sky-y-y
 
Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go "Oh, oh, oh"
You're gonna leave 'em falling down-own-own
 
You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow
 
Maybe your reason why all the doors are closed
So you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it's time, you'll know
 
You just gotta ignite, the light, and let it shine
Just own the night like the 4th of July
 
'Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, oh, oh"
As you shoot across the sky-y-y
 
Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go "Oh, Oh, Oh"
You're gonna leave 'em falling down-own-own
 
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon
It's always been inside of you, you, you
And now it's time to let it through-ough-ough
 
'Cause baby you're a firework
Come on, show 'em what you're worth
Make 'em go "Oh, Oh, Oh"
As you shoot across the sky-y-y
 
Baby, you're a firework
Come on, let your colors burst
Make 'em go "Oh, Oh, Oh" (Oh, Oh, Oh)
You're gonna leave 'em falling down-own-own (Oh, Oh, Oh)
 
Boom, boom, boom (Ohhhhhhhhhhhhhhhhh)
Even brighter than the moon, moon, moon
Boom, boom, boom
Even brighter than the moon, moon, moon 
 
 

Jag fick gås hud. Gud så bra låten är! Och hennes röst.. Wow..   


förlåt för kort inlägg.. e lite segt justnu..  ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fattar inte hur du kan få så lite komentarer! Du skriver ju skitbra!! Aka jag kommenterar iaf! :) kram! Btw skriv mer!!!!!

2010-12-26 @ 00:08:38
URL: http://justindtewstories.blogg.se/
Postat av: Julia

jättebra mer

2010-12-26 @ 13:28:29
Postat av: Amandisen!

jätte braaa!!! jag berättar gärna om din blogg!!

2010-12-26 @ 17:38:43
URL: http://amandinhaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!! btw vad heter låten?? asså på riktigt :D

2010-12-26 @ 17:48:54
Postat av: Tilda

Mer!!!!!!!!!

2010-12-26 @ 20:13:28
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Ida

ASBRA !

älska :D

2010-12-26 @ 21:13:12
Postat av: Anonym

Åhh meeer!! superbra!! :D

2010-12-27 @ 20:13:06
Postat av: Anonym

jätte bra novell!

Uppdatera oftare =)

2010-12-27 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0