the way you are - 17

Jag fick gås hud. Gud så bra låten är! Och hennes röst.. Wow..   







Tidigt dagen efter åkte vi tillbaka till Atlanta. När vi hade landat och hämtat våra väskor såg vi Ryan stå och vänta. Direkt när han såg Becki sken han upp som en sol. Han sprang fram till henne, lyfte upp henne och kysste henne. Hon besvarade hans kyss och skrattade. Han släppte ner henne och tog hennes hand och de började gå mot Ryans bil med Connie efter sig. Under hela tiden hade jag vart som förstenad. Detta går inte! Du måste släppa henne! Skrek en röst i mitt huvud. Jag stod fortfarande på samma ställe och rösten fortsatte att skrika men den avbröts utan att nån skrek:
- OMB DET ÄR JUSTIN BIEBER! Jag tog min väska och sprang snabbt mot Ryans bil med massa fans bakom mig. Jag hoppade snabbt in i bilen och skrek.
- KÖR FÖR I HELVETE! Dom andra skrattade bara och jag suckade men började sedan skratta själv. Ryan startade bilen och körde iväg. När vi var utanför mitt hus sa jag hejdå till dom och gick ut. Jag låste upp ytterdörren och såg med en gång en lapp som på ett litet bort i hallen.



Jag är hos en kompis, kommer hem imorgon. Det finns mat i kylskåpet som du bara behöver värma. Puss Mamma


Jag lät lappen ligga kvar och tog sedan upp väskan till mitt rum och la mig på sängen. Idag är det fredag och jag har konsert igen på måndag. Och idag är det exakt 1 vecka kvar till jul. Jag längtar efter att ge min julklapp till Becki!

                                                                                                                     

BECKIS PERSPEKTIV:

Dagarna innan jul var det ledigt så jag var mest med Ryan. Några gånger var vi med Chaz, Caitlin och Christian men vi var mest själva. Veckan gick fort, på tordagen släpptes min och b.o.bs låt, den fick genast många viewers på youtube och de flesta älskade den! Jag var jätte stolt över mig själv. Mamma var också stolt över mig, det märktes! Dagen efter låten släpptes var det jul. Varje jul spenderar jag, mamma och Jonah med Pattie och Justin. Detta året skulle vi vara hemma hos dem. Vi skulle vara där vid 2 så jag gick upp vid 12 och började fixa mig. Jag tog på mig en röd glittring klänning och ett par svarta skor med kilklack. Jag plattade och lockade sedan håret i stora lockar och la allt hår på ena sidan av huvudet och satte hårspännen där bak så håret skulle ligga kvar. Jag sminkade mig naturligt och gick sedan ner till mamma och Jonah som satt och packade in Justin och Patties julklappar. Jag hjälpte dem och sedan var det dags att gå. Jag och Jonah tog påsarna med alla julklappar i och mamma låste dörren efter oss. Vi gick över till Justins hus och ringde på. Det var Justin som öppnade dörren.

- GOD JUL! Ropade han och log. Shit.. Va fin han var.. Han hade på sig ett par ljusa jeans, en vit v-ringad t-shirt och en kavaj. Och halsbandet jag gav han.
- God jul! Sa mamma och Jonah samtidigt och gick in för att hälsa på Pattie. Justin log och kollade på mig. Jag stod med öppen mun och måste ha sätt rätt så rolig ut. Hans leende blev till ett förvirrat istället.
- Vad är det? Frågade han och kollade frågandes på mig.
- Halsbandet.. sa jag tyst.
- Jag vet! Han log jätte stort. Mamma lämnade in det till nån som fixade det. Jag fick tillbaka den imorse. Jag log och kramade om honom och viskade god jul bästa Justin i hans öra. Han viskade god jul tillbaka och släppte mig. Han gjorde en gest med handen att jag skulle gå in så jag gjorde det. Jag tog av mig jackan jag hade på mig och gick in i vardags rummet där de andra satt. Vi småpratade lite innan det var dags att äta. Justin och Pattie hade gjort julmat. Vi åt tills vi var jätte mätta och efter det skulle vi öppna julklapparna. Justin delade ut sina och Patties paket och jag delade ut mina, Jonahs och mammas paket. Jonah slet snabbt bort pappret från alla paketen och log stort över allt han fått. Utan Justin hade han fått ett xbox som han önskat sig jätte länge. Han kramade om Justin och tackade tusentals gånger. Jag log över hur snäll Justin var som gav han det. Vi andra började öppna våra paket också. Jag hade fått kläder, smink, pengar och lite smått och gott. Jag tackade för det jag fått och log. Mamma, Jonah och Pattie gick ut i köket för att ta fram efterätten, jag och Justin stannade kvar i vardagsrummet. Vi log mot varandra då Justin plötsligt reste sig upp och gick upp till sitt rum, ingen kostigt med det tänkte jag för mig själv. Han kom ner igen med ett paket i handen.
- God jul Becki. Sa han och räckte paketet till mig.
- Tack. Sa jag och tog emot paketet. Jag tog av pappret som var runt. Det var ett kort, ett kuvert och en skiva. Jag läste på kortet. 

 

Jag log det största jag kunde och kollade på Justin.
- Varsågod! Sa han utan att jag ens hann säga tack. Jag kollade på skivan. Det stod play me på den. Jag kollade frågandes på Justin men han bara log ett stort leende. Jag reste mig upp och tog ut skivan ur fodralet.
- Kan jag? Frågade jag och nickade mot dvd spelaren. Han nickade. Jag stoppade in skivan i spelaren, satte på tvn och tryckte på play. På tvn såg man mig som skrattade och log, sen så började melodin till min låt att spelas. Jag satt där i soffan och var helt paff. På tvn såg man mig när jag suttit och jobbat med låten och när jag sjunger på låten. Jag fick tårar i ögonen. Hur fan..? tänkte jag för mig själv. Hur har han fått tag i detta? Jag kollade på Justin. Han log fortfarande. Jag kollade på tvn igen. Det var slutet på låten nu, och på tvn låg jag i sängen i bara handduk med blött hår och höll mitt skrivblock mot bröstet. Jag kommer ihåg det. De var i New York när jag skrivit klart låten och ser mamma stå och filma mig. Man ser på videon att jag är tårögd. Precis som jag är nu.. När låten och videon var slut såg jag att mamma, Pattie och Jonah stå och le. En tår rann ner för ögat och mamma blinkade med ena ögat mot mig.
- Justins ide, sa hon. Jag reste mig upp och kramade om henne och sedan Justin.
- Den var jätte fin.. tack! Viskade jag i hans öra medan jag kramade han.
- Jag tycker du ska gå in på youtube och kolla på min youtube channel. Sa han och släppte mig. Min dator ligger på mitt rum. Han log. Jag sprang upp på hans rum och tog datorn och satte mig i hans säng. Jag öppnade datorn och gick in på Justins channel. Där låg videon på mig.. Jag spelade den och såg att det var över 100 tusen som kollat på den. Jag satt där med munnen öppen. Jag hörde ett litet skratt så jag kollade upp och såg att Justin stod vid dörren.
- När la du upp denna? Frågade jag chockat.
- Imorse!
- Och den har redan över 100 tusen viewers.. sa jag tyst och kunde inte släppa blicken från skärmen.
- Förvånar mig inte! Sa han och satte sig bredvid mig på sängen. Jag svarade inte utan log bara. Jag loggade in på min twitter och skrev:
Fått världens bästa julklapp av @justinbieber ! P!nk biljett och: Jag länkade videon. Jag stängde sedan igen datorn och kramade om Justin igen. Han släppte mig och tog bort en hårlock som hände framför mina ögon, precis som den gången i bilden. Han kollade mig djupt i ögonen och.. Jag kysste han. Han ryckte till men besvarade sedan kyssen. Jag avsluta kyssen och log snett mot han. Jag vet inte varför jag kysste han, jag blev själv förvånad att jag gjorde det. Jag ångrade mig så fort mina läppar mötte hans, men det kändes rätt, så jag fortsatte att kyssa han, och sen besvarade han ju kyssen. Fan va rätt de kändes! Jag kollade på han igen och han kollade på mig. Jag flyttade blicken till mina händer istället.
- Förlåt. Sa jag tyst.
- Säg inte förlåt, sa han och lyfte mitt huvud med sitt finger. – Det var den bästa julklappen jag kunnat få. Viskade han och kysste mig igen. Jag besvarade kyssten och la mina händer bakom hans nacke. Japp, detta är rätt!




Kommer nog mer idag, men är inte säker än. kanske ska iväg senare. men om ni vill ha mer får ni kommentera så mycke som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

meer idag snälla! den äger

2010-12-29 @ 16:32:06
Postat av: Anonym

Meer idag snälla det är super bra!! :D

2010-12-29 @ 17:54:24
Postat av: Tilda

Äntligen skriver du! Mer!!

2010-12-29 @ 23:33:13
URL: http://justibdrewstories.blogg.se/
Postat av: Tilde

Please mer. Bästa bloggen

2010-12-30 @ 11:20:24
Postat av: Emma

fattar inte att du får så få kommentarer! din novell äger ju! :D

2010-12-30 @ 12:41:51
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: <3

Meer, idag snälla?????

2010-12-30 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0