the way you are - 9

- jag måste hem nu, men wow! Jag kollade han i ögonen och dom tindrade. Du är så himla fin B! När han sa det blev jag knäsvag. Jag viskade hejdå och kysste han en sista gång innan han reste sig upp, sa hejdå till dom andra och gick. Jag la mitt huvud i Christians knä (han satt bredvid Ryan) och log mitt största leende.
- Nemen Becki Vega, är du kär? Frågade han och blinkade med ena ögat.
- Jag tror faktiskt det! Sa jag och sparkade lite lätt med benen. Där låg jag i soffan och var i min egna kärleksbubbla och kunde inte släppa Ryan och kyssen ur tankarna, tills jag såg att Justin kyssa Jasmine. Då sprack bubblan på några ställen.






Ryan och Becki




JUSTINS PERSPEKTIV:

Att kyssa Jasmine kändes rätt med tanke på att Ryan och Becki kysstes, och jag kan ju inte sukta efter henne för hon skrev ju själv i sms att vi skulle glömma det som hänt. Men tänk om jag inte vill glömma det? Men jag antar att jag måste, Ryan och B såg ju ut att ha det mysigt. Och Becki såg så lycklig ut efter Ryan gått.. Så jag kände att det var lika bra att kyssa Jasmine, varför inte liksom? Fast jag tror jag kysste henne för att i alla fall försöka få Becki avundsjuk.

Klockan började närma sig kvart i sex och jag behövde gå. Jag viskade försiktigt i Jasmines öra att jag skulle på möte och gav henne sedan en puss. Jag sa hejdå till alla andra och drog sedan. Efter jag stängt dörren efter mig kändes det bara som jag ville gråta. Att ha sex med Becki är nog det värsta som kunde ha hänt. Eller i alla fall att få känslor för henne OCH för troligen Jasmine med.

 

 

CHRISTIANS PERSPEKTIV:

 

Strax efter Justin drog så drog Jasmine med. Efter henne drog Chaz för han skulle på restaurang eller nått med hans släkt. En stund efter Chaz dratt ringde mamma och frågade om jag och Caitlin ville följa med henne och shoppa, jag orkade inte eftersom jag fortfarande var lite bakis, (men det sa jag inte till mamma) men Caitlin ville gärna följa me så hon drog hon också. Då var det bara jag och Becki kvar så jag passade på att prata med henne. Jag tog med henne ut till baksidan och satte hos på varsin solstol i gräset.

 

-           Vad är det mellan dig och Justin? Hon suckade bara och tog på sig sina solglasögon sen så kollade hon bort.

-           Inget, mummlade hon.
- Man märker att det är nått!
- Jaså, hur då? Sa hon kyligt.
- På era blickar! Hon kollade på mig men vände sedan bort huvudet. Berätta nu Becki!
- Varför?! Hon lät sur, men ändå lessen.
- För jag, du och Justin är bästa vänner! Vi berättar allt för varandra och jag märker att nått är fel! Jag tog min hand under hennes haka och vände hennes huvud mot mig. Hon suckade och berättade hela historien om att dom hade sex och hon inte vet vad hon känner nu, fast hon inte vill känna nått för han och bara vara vänner. Hon berätta också att efter Ryan kysste henne fick hon fjärilar i magen och känslor för han med. Och när Justin kysste Jasmine fick hon en klump i magen och visste inte vad hon kände för Ryan längre. Hon suckade djupt och satte händerna för ansiktet och viskade för sig själv:
- Varför gör Justin detta mot mig? Sen hörde man henne snyfta. Jag lyfte min rumpa från solstolen jag satt i och satte mig på knä framför henne och höll om henne. Hon började gråta mot min axel och känslig som jag är så började jag också snyfta. Jag har känt Becki i typ hela mitt liv, Justin också. Jag märker när nått är fel. Nu vet jag varför Becki har vart konstig, nu ska jag bara prata med Justin varför han är som han är.

 

Efter att ha suttit ute och pratat och gråtit i typ två timmar var klockan halv nio så vi gick in, tog var sin macka och satte oss sedan framför tv:n. Jag tog upp Beckis dator och satte den i mitt knä och loggade in på twitter. Justin hade twittrat: Förlåt @BVega, det som hände var fel och om jag har sårat sig så förlåt, jag vill fortfarande vara vänner. Du kommer alltid va min bästa vän.
Jag visade det för Becki. Hennes ögon blev helt blanka sen snyftade hon till.
Awwwwwww…




Förlåt att den var så kort och att uppladdningen är väldigt kass.. Men jag är sjuk och idag har internet cpat men de kommer bli bättre! :)

NÅTT SPC NI VILL SKA HÄNDA I STORYN? KOMMENTERA :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0