Lite om novellen och Becki

Nu tänkte jag berätta lite om bloggen :)

Jag har massa ideer om vad jag ska skriva, kommer kanske vara segt ibland men ideer har jag! :D
Och jag kommer säga att låtar som t.ex pink eller nån har gjort, jag kommer säga att Becki har gjort den, så ni får helt enkelt lossas ;) Och så kommer Justin också ha "gjort" låtar som andra kändisar gjort. om ni fattar? xD
Ni får leva med det, jag tror det kommer bli skit bra, tror inte ni det? :O:D

Har ni några idéer? Berätta dom isf! :)

Och jag måste bara berätta hur jag ser framför mig att Becki ser ut. Jag la ju upp en liten bild där nere på "henne" men den stämmer inte så bra på så jag ser henne som. Enligt mig ser hon ut såhär:


Hon har brunt hår lockigt hår, typ som Jessica Jarrells men ljusare och liiiite större lockar.



Hon är halvt chilenare så hon har lixom solbrun hud.

Hon har bruna ögon som är rätt så stora, typ sånna hära:




LITE ANNAN FAKTA OM HENNE:

Hon heter Becki Naomi Vega.

Hennes idoler är som sagt Bruno Mars och Pink, men också Ke$ha och Katy Perry.

Hon älskar att sjunga och dansa och trivs prefekt på scen.

Hennes mamma heter Connie och är bästa vän med Pattie. Hennes lillebror heter Jonah och är 9 år och är en av Beckis bästa vänner och Jonah är vän med alla Becki är vän med. Han betyder väldigt mycket för Becki och hon är överbeskyddande för han.

Hon har också en halv storebror (som jag inte nämnt än). Han är 21 och bor just nu i ett litet hus med några kompisar i San Clemente i Kalifornien. Han är känd från mtv för att han är en av Ryan Sheklers bästa kompisar. Han flyttade hemifrån när deras pappa dog i en allvarlig bilolycka.

Becki är 16 år och fyller år den 29 december.

Hon är också osäker på känslorna för Ryan men är tillsammans med han för att inte få mer känslor för Justin. Men Beckis känslor för Ryan växer, men känslorna för Justin växer fortare.

Hon är överkänslig när det gäller sorgliga saker också. Så om nån gråter börjar hon gråta osv..


Nu kommer jag inte på nått mer att säga.. Så fråga om det är nått ni vill veta!
KOMMENTERAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Ida

tycker det var skit bra att du gjorde ett sånt här inlägg , känns som att man lär känna henne lite , haha :)

2010-12-23 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0