the way you are - 24

Jag stängde igen datorn och la mig ner på sängen och kände hur mobilen vibrerade. Det var ett sms från Ryan. 
"Jag älskar dig" Jag tryckte bort smset och hoppades att han skulle tro att jag sov. Varför håller jag på såhär?! Jag la kudden för ansiktet och skrek lite tyst och sparkade med bena. Jag slängde kudden i väggen och suckade tungt. Jag bestämde mig för att gå in i duschen och försöka duscha bort skuldkänslorna. Jag reste mig upp och tog av mig kläderna på väg bort duschen, jag har ju ett eget badrum till mitt sovrum. När jag var framme vid toalett dörren vände jag mig om och såg mina kläder ligga på en rad. Jag skrattade lite för mig själv och gick in i duschen.


 

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag loggade in på twitter och kollade lite. Jag följde några fans och tweetade. Jag kollade om Becki hade skrivit nått och det hade hon.
if we were a movie, you'd be the right guy and i'd be the best friend that you'd fall in love with..

Det måste vara mig hon menar! Oh holy shit! Jag kände fjärilarna i magen.. Jag tog snabbt upp mobilen och smsade henne.
we are a movie, I'm the right guy and you're the best friend I fell in love withskicka. Jag stängde av datorn och la mig i sängen med mobilen på bröstet. Jag låg och fingrade på mobilen och väntade på svar av Becki. Efter bara 10 minuter hade jag somnat.
Nästa dag vaknade jag av att mamma väckte mig.
- Klockan är faktiskt halv 1 nu så du får ta och gå upp! Jag mm:ade och gnuggade mig sömnigt i ögonen. Jag drog täcket över huvudet och ville somna om. Fast jag måste på soundchecken och fixa lite saker så jag tog mig i kragen och tvingade mig upp. Jag gick in i duschen och kände hur jag piggnade till. Jag tog torkade hela kroppen noga och tog sedan på mig kläder. Klockan var nu halv två. Soundchecken började vid 3. Jag gick ner till köket där mamma stod och lagade mat.
- Vad gott det luktar! Sa jag och började duka fram. När jag dukat fram tog jag ett av glasen och hällde upp red bull i den.

- De där redbull är inte bra att dricka! Suckade mamma.
- Inte sprit heller. Fnös jag. Hon kollade på mig med en sorgsen blick. – Förlåt.. mummlade jag.
- Maten är klar om 5 minuter.. sa mamma tyst utan att kolla på mig. Jag reste mig upp från stolen och kramade om henne bakifrån.
- Förlåt.. Jag gick upp på mitt rum och tog mobilen som låg i sängen och kollade om jag hade fått sms. 1 sms från Becki.
”Jag kan inte vänta.. Kom hit imorgon innan du ska till soundchecken. Jag väntar Jag kollade på klockan. 13:48.
”Vad kan du inte vänta på? Men kommer om 15! :)” skicka. Jag gick ner till mamma som redan börjat äta.
- Varför sa du inte till att maten var klar? Sa jag irriterat.
- Jag trodde du skulle komma efter 5 minuter. Hon kollade upp på mig med en förvirrad min.
- Okej. Mummlade jag och tog åt mig mat. Jag åt snabbt upp de och ställde in disken i diskmaskinen och gick sedan ut i hallen och började ta på mig skor och jacka.
- Vart ska du? Ropade mamma ifrån köket.
- Becki! Vi ses sen! Ropade jag tillbaka och utan att vänta på ett svar gick jag ut genom dörren. Jag gick med snabba steg över till Becki och plingade på. Jonah öppnade.
- Hej! Sa han och sken upp. Jag sträckte ut armarna och jag lyfte upp han och kramade om han.
- Hej grabben! Sa jag och släppte ner han och rufsade till hans hår. Han skrattade och gick in och jag gick efter. Jag stängde dörren efter mig och gick in i vardagsrummet dit Jonah gått.
- Vart är Becki?
- Uppe! Sa han och började zappa runt mellan olika kanaler på tv. Jag sa inget utan gick upp för trappan till Beckis rum. Jag öppnade dörren och där stod den vackraste tjejen på hela planeten i trosor och ett linne.


Kort inlägg.. igen.. Förlåt men hinner inte mer just nu! skriver mer senare. men bara om ni kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym ju! Awesome, det är sjukt bra! meraa!! :D

2011-01-03 @ 17:59:09
Postat av: Emma

du e sjukt duktig på att skriva! fortsätt såå !

2011-01-03 @ 19:04:04
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Tilda

Du skriver sjukt bra!! Jag läser 8 st noveller, hehe, och din är bäst!! :) skriv mer om du hinner!! Väntar :D

2011-01-03 @ 19:35:23
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Amandisen!

as bra!!

älskar att man får föreställa sig att det är deras låtar!!

love it!!

2011-01-04 @ 00:24:52
URL: http://amandinhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0