the way you are - 25

- Vart är Becki?
- Uppe! Sa han och började zappa runt mellan olika kanaler på tv. Jag sa inget utan gick upp för trappan till Beckis rum. Jag öppnade dörren och där stod den vackraste tjejen på hela planeten i trosor och ett linne.


 

 

BECKIS PERSPEKTIV:

Jag stod i framför spegeln och borstade mitt hår och skulle precis gå bort till garderoben för att byta om då min dörr öppnas. Det var Justin som kom. Jag kom på att jag bara hade ett par vita hotpants på mig, där det stod i’m so hard på i röven och linnet jag brukade sova med, som var rätt så genomskinligt, och ingen bh. Jag fick panik men såg att Justin bet sig i läppen. Han fick mig att känna mig sexig.. Paniken försvann. Justin gick in i rummet, stängde dörren efter sig och låste. Han började gå emot mig. Han drog mig instill sig och drog ena handen genom mitt ny borstade hår och kysste mig sedan hårt. Jag besvarade kyssen och började backa mot sängen. Han följde efter mig utan att sluta kyssa mig. Jag la mig ner på rygg i sängen och Justin la sig över mig. Kyssen blev mer och mer passionerad. Jag rullade över han så jag satt på han istället. Han la händerna runt min midja men lät dom sakta glida ner mot rumpan. Han skulle precis dra av mitt linne då hans mobil ringde.
- Skit i de.. mummlade jag mellan kyssarna. Han drog upp mobilen ur sin ficka.
- Måste svara. Usher.. Jag suckade lutade mitt huvud mot hans bröstkorg. – Mm.. kommer. Hejdå. Han la på och drog upp mitt huvud så jag var några centimeter från hans läppar.
- Va ville han?
- Måste vara på soundchecken om en halvtimma.. Jag svarade inte utan började kyssa han lika passionerat som förut. Han var direkt med på noterna. Jag la hans händer på min rumpa igen och började kyssa hans nacke samtidigt som jag började röra mig fram och tillbaka med kläderna på. Jag kände hur han började hårdna. Precis då han ska försöka dra av linnet igen reser jag mig upp och lägger armarna i kors över tuttarna.
- Ååh! Sluta reta mig! Mummlade han och la händerna över ansiktet.
- Men du måste åka! Sa jag och flinade. Han satte sig upp.
- Åk med! Bad han.
- Kan inte! Vad ska jag säga till Ryan? Jag gick in i garderoben och började leta efter vad jag kunde ha på mig.
- Men.. JAG VET! Ropade han sedan.
- Vadå? Jag stack ut huvudet ur walk-in garderoben.
- Säg att du ska sjunga på min konsert och måste va där på soundchecken. Säg att det var en överraskning!
- Men då måste jag ju sjunga också annars kommer han fatta att ja ljög? Ja kollade frågandes på han.
- Du ska ju sjunga! Sa han och blinkade. Jag gick ut hur garderoben och ställde mig framför sängen där han låg. Jag la händerna på höfterna och kollade på han med stora ögon.
- Beaver sa vad?!
- Bieber! Och det skulle vara en överraskning men du får veta den nu i alla fall bara för du är så söt! Han skrattade. Jag såg också hur han granskade min kropp och bet sig i läppen. Jag kom på att jag fortfarande hade samma kläder på mig och sprang snabbt in i garderoben. Jag hörde hur han började skratta.
- SLUTA SKRATTA JUSTIN! OCH VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?! Skrek jag till han.
- KLÄDER! Skrek han tillbaka mellan gapskrattena.
- Roligt.. mummlade jag och började ännu en gång leta efter vad jag skulle ha på mig. Det blev ett par röda tighta jeans, en vitsvart body, en beige löshängade kavaj, en svartvit rutig hatt, ett par vita skinnhandskar utan fingrar, och ett par svarta högklackade boots med snöring där fram. Jag gick ut hur garderoben och ställde mig framför Justin.
- Blev det bra? Jag log osäker. – Men jag är inte helt klar än, tänkte fläta håret och måla röda läppar också..
- Det blir svin bra! Han log jätte stort. – Jag älskar att din stil är annorlunda!
- Aw.. Tack! Jag snurrade runt och slog ut armarna. Justin skrattade åt mig och jag flinade mot han. Jag gick till spegeln, tog av mig hatten och gjorde en slarvig fläta i håret. Jag sminkade mig lätt med puder, lite mascara och rött läppstift och satte sedan på mig hatten igen. Justin satte sig upp i sängen och kollade på mig.
- Du är perfekt.. viskade han tyst. Jag log ett generat leende mot han och gick fram till han och viskade i hans öra.
- Hur mycke jag än vill kyssa dig så kan jag inte för läppstiftet. Ryan skulle se med en gång. Jag skrattade lite lätt och kramade om han istället. Han gav mig en puss på kinden och reste sig upp ur sängen.
- Vi måste åka nu. Justin tog tag i min hand och drog ner mig. Vi ropade hejdå till Jonah och mamma och gick sedan över till Justin och hämtade hans bil.
- Snart kan jag äntligen få körkort! Utbrast jag. Justin flinade bara åt mig och skakade på huvudet.
- Ska du inte smsa Ryan?
- Juste! Utbrast jag och tog upp mobilen ur jackfickan.
”Hej babe! Är på väg till soundchecken nu. Justin berättade att jag skulle sjunga.. Men vi möts där sen skicka.
Han svarade snabbt med okej och ett hjärta. Jag la ner mobilen i fickan igen och lutade mig bakåt i sätet och bara kollade ut genom fönstret.


JUSTINS PERSPEKTIV:

Soundchecken gick skit bra om jag får säga det själv. Jag och mina dansare körde lite dance battle och vi hade jätte roligt.

Och Becki sjöng bättre än någonsin. Hon börjar verkligen trivas på scen, det märks! Jag satt på en högtalare som var på scen medans hon sjöng. Sättet hon rörde sig.. Hennes röst.. Hela hennes stil är bara helt wow! Jag älskar att hon är så speciell. Det är de som gör att hon är det. Det är de som gör att hon är Becki.

Efter soundchecken var det en stund kvar tills allt började så jag drog in Becki i min loge.
- Jag skiter i läppstiftet. Det finns vatten och tvål. Hoppas bara du har med dig mer! Sa jag till henne och log mitt bieberleende. Jag drog henne intill mig och kysste henne. Hon kysste mig och puttade ner mig på soffan. Hon satte sig över mig och började kyssa mig på nacken. Jag tog av henne hatten och hon tog av sig kavajen utan att sluta kyssa mig. Jag tog mina händer innanför tröjan på hennes rygg och jag kände hur hon rös. Hon drog av min tröja och drog sina händer längst min mage. Jag vet inte varför men jag stönade. Jag kände hur jag började bli röd om kinderna. Becki kollade på mig men log stort och började sedan kyssa mig på halsen och fortsatte uppåt. Hon nafsade lätt i min öronsnibb och fortsatte sedan kyssa mina läppar. Hon stoppade ner handen i sina byxor. Jag kollade storögt på henne och hon flinade åt mig.
- Jag knäppte bara upp bodyn. Hon blinkade med ena ögat mot mig och jag drog av henne bodyn. Hon drog ner mina byxor och jag knäppte upp hennes bh. Plötsligt öppnades dörren. Jag kollade snabbt upp och såg Usher. Jag gav honom blicken.
- Eh.. Hum.. han stod och stirrade ett tag innan han förstod att det var Becki som satt i mitt knä, då kollade han bort. – Hej Becki.. mummlade han. Becki hejade och vinkade utan att vända ansiktet mot han.
- Usher? Frågade jag irriterande.
- Du ska ut på scen om 10, så se till att tvätta bort det röda och ta på dig kläderna pojk! Han gick ut och stängde rummet efter sig. Vi båda satt tysta utan att kolla varandra i ögonen. Plötsligt började hon gapskratta och jag kunde inte heller hålla mig. Hon kollade in i mina ögon och log varmt. Jag kysste henne lätt och knäppte hennes bh. Hon gick av mig och jag drog upp byxorna och satte på mig tröjan. Jag gjorde hairflipen och kollade mot Becki som precis tatt på sig kavajen. Hon gick till spegeln som hängde på väggen och gjorde om flätan och tog på nytt läppstift. Jag tog upp hennes hatt som låg vid mina fötter och gick fram till henne. Jag kysste henne lätt i nacken och satte på henne hatten. Hon log mot mig och vände sig om och kysste mig en sista gång på läpparna.
- Måste gå ut nu. Sa jag och började gå mot dörren.
- Ehm Justin.. sa hon lätt.
- Ja? Jag vände mig om och hon fnissade.
- Läppstiftet.. hon satte handen för munnen och såg ut som en oskyldig liten flicka.
- Jävlar! Jag sprang snabbt in på toaletten och tog tvål och vatten på ett papper och försökte få bort allt det röda som var på min hals och mina läppar. – Det går ju fan inte bort! Ropade jag irriterat. Becki kom in och hjälpte mig ta bort det. När det var borta smekte hon min kind lätt med baksidan av fingrarna och gick sedan ut ur logen. Jag ställde mig snabbt framför spegeln och kollade så jag såg okej ut och gick sedan ut ur logen jag med. När jag kom ut såg jag Becki hänga med armarna runt Ryan. Det högg till lite i hjärtat och jag kände hur samvetet sköljde över mig. Becki hade vart otrogen med mig mot sin kille som är en av mina närmaste vänner..


 

Vad tycker ni om episoden? vill veta helt ärligt! (a
Är det bra att Becki håller på med Justin? eller vill ni hon ska va tillsammans med Ryan? Jag vet iallafall hur jag vill den ska va :D har asmånga ideer! ;) 
OCH VAD TYCKER NI OM BECKIS STIL?! personligen så älskar jag den hahaha :D
MEN KOMMENTERA MYCKET NUUUUUU. Ni får 1 till innan jag lägger mig om ni är duktiga ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

asbra ju ! :D

2011-01-04 @ 00:39:47
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Tilda

Bästa!!!! Mer!! Skrivet så sjukt bra!!! Snälla mer!! Du är så j*vla bra!! Mer mer mer!!!

2011-01-04 @ 00:52:39
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Tilda

När kommer nästa? :D

2011-01-04 @ 09:33:11
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Karin

Den är as bra! Mera

2011-01-04 @ 10:33:59
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

braa! Hon ska va tillsammans me justin ;)

2011-01-04 @ 10:37:38
Postat av: Anonym

Awesome!! Du är grym!! Mera!! :D Justin oh becki ska det va! x)

2011-01-04 @ 12:49:59
Postat av: Amandisen!

as bra!

2011-01-04 @ 12:56:34
URL: http://amandinhaa.blogg.se/
Postat av: Tilda

Snälla en till :)

2011-01-04 @ 13:09:07
URL: http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0