the way you are - 27

Jag berättade för henne om hur jag tänkt göra slut med han efter nyår. Hon gick med då det och vi bestämde oss för att sova eftersom vi skulle upp tidigt och åka och handla. Jag myste in mig i täcket och somnade snabbt och drömde om Justin.


 

 

 

Nästa dag vaknade jag utan att Caitlin började sjunga happy birthday till mig.
- SLUTAAAA! Skrek jag och drog täcket över huvudet och höll för öronen. Och skrattade men fortsatte sjunga. Jag reste mig upp ur sängen och satte handen för Caitlins mun.
- Nemen ser man på, du är ju uppe nu. Hon blinkade med ena ögat och flinade. Jag suckade och lipade mot henne och gick sedan ut till badrummet. Jag satte upp håret i en bulle och tog en snabb dusch och tog sedan en handduk runt kroppen och gick tillbaka till Caitlins rum. Och drog på mina kläder från igår.
- Kan vi åka hem till mig snabbt så jag kan byta kläder och skor?
- Visst. Ska sminka klart mig. Jag satte mig ner på sängen och tog hennes dator och la den i mitt knä. Jag satte på Diddy – Coming home och började sjunga med. Precis när låten var slut var Caitlin kvar. Vi gick ner, sa hejdå till hennes föräldrar och åkte sedan hem till mig.
- Jag väntar i bilen. Sa Caitlin. Jag nickade bara och sprang in i huset. Jag sa hej till mamma och Jonah som satt och kollade på nått program på tvn. Dom grattade mig och mamma sa att jag skulle få presenter senare. Jag berättade att jag och Caitlin skulle åka och handla. Jag gick sedan upp till mitt rum och in i garderoben. Jag drog på mig ett par slitna lössittande jeans, en svart, grå och vit somewear t-shirt. Jag drog på mig mina svarta converse och en ljusblå, mörkblå och svart jacka. Jag släppte ut håret och borstade igenom det och lät det sedan vara. Jag tog på lite puder och mascara och sprang sedan ut till Caitlin igen.
När vi kom fram till köpcentret började vi direkt leta efter kläder jag kunde ha på mig ikväll.
- Denna då? Frågade Caitlin och höll upp en klänning.
- Jag tror inte jag vill ha känning de känns för fint. Jag vill ha nått mer vanligt, men ändå uppklätt. Fattar du?
- Jag tror det. Hon gick runt i affären och ropade sedan på mig.
- BEEEEECKI! Jag gick till henne och hon höll upp en vit jätte fin tröja.
- PERFEKT! Skrek jag och tog tröjan och gick in i ett provrum. Jag tog på mig tröjan och den var jätte fin! När jag stod och speglade mig kom Caitlin in med ett par svarta skinn byxor.
- OJA! Jag drog åt mig dom och tog på mig dom. Det såg jätte bra ut! Fint men med attityd! Jag köpte det.
- Nu måste jag bara hitta skor.. sa jag och började gå mot en sko affär. Vi gick runt i flera sko affärer utan att hitta några bra. Vi tog en fika paus. Vi köpte var sin chai latte och satte oss vid ett bort.
- Fan. Sa jag och tog en klunk.
- Det finns ju inga skor som skulle passa perfekt till. Sa Caitlin och höll om koppen med båda händerna. Då kom jag på att jag har ju dom perfekta skorna hemma!
- Caitlin jag har dom perfekta skorna hemma! Jag köpte ett par skit snygga skor när jag var i New York som jag aldrig använt! Hon log stort och vi drack upp våran chai latte och åkte sedan hem. Caitlin släppte mig utanför mig och vinkade hejdå. Jag gick in i huset och visade vad jag köpt för mamma. Hon sa det blir jätte bra. Jag gick sedan och tog en lång varm dusch. När jag duschat klart och blåst håret kollade jag på klockan, den var halv 6, vi skulle åka halv 7. Jag fixade håret så mina lockar blev fina. Och sminkade mig sedan med naturliga färger. Jag tog på mig tröjan, byxorna och skorna. Skorna passade verkligen perfekt till outfiten! Det var en kvart kvar till vi skulle åka så jag loggade in på twitter. Jag hade fått massa grattis. Jag twittrade:
Tack alla som sagt grattis. Nu blir det att åka till melrose och äta med @connievega @studiomama @justinbieber
Jag loggade ut och gick ner till mamma och Jonah. Mamma hade på sig en svart jätte fin klänning och hon hade plattat sitt hår. Hon var jätte fin. Jonah hade på sig sina vanliga kläder eftersom vi skulle köra han till sin kompis där han skulle sova inatt.
Klockan blev halv och vi skulle åka. Jag tog på mig en grå kappa och gick ut till bilen. Mamma och Jonah kom efter. Vi satte oss i bilen och åkte iväg. Vi släppte av Jonah hos Bradley och åkte sedan till restaurangen. Mamma parkerade bilen och vi gick in. Vi frågade en servitris vart Justin och Pattie satt och hon visade vägen. Jag fick värsta chocken.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Gud vad bra!! Meeeeeeeeer!

2011-01-04 @ 20:05:20
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shiet va bra!! meeer idag!! :D

2011-01-04 @ 20:30:38
Postat av: Anonym

Awesome! mer ikväll! :D

2011-01-05 @ 00:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0