the way you are - 29

Jag tog av mig mina kläder så jag bara hade mina lila trosor och min lila bh på mig. Jag drog på mig Justins tröja och knäppte upp knapparna så man såg min klyfta. Jag kollade mig i spegeln och fnissade lite hur dum jag var att jag försökte göra mig sexig för Justin. Justin kom in i rummet och granskade mig uppifrån och ner och sen upp igen. Han bet sig i läppen.
- Jag älskar lila, sa han och började gå emot mig samtidigt som han drog av sig tröjan.


 

När han drog mig intill sig puttade jag ifrån han.
- Vill du inte? Frågade han och gjorde en lessen min.
- Jo! Eller nej. Jag har tänkt och jag vill veta hur jag ska göra med Ryan innan vi fortsätter. Jag gav han en puss på kinden och han suckade tungt. Jag satte mig i sängen och tog upp hans dator i knät. Jag klappade bredvid mig och Justin satte sig ner. Jag satte på Troy Jamz – Real love och började sjunga med.
We argue every damn day, but i be okay as long as you with me. I know a lot of peoples might say we got to slow down, we moving to quickly..
Justin satt och sjöng med tyst också. Jag log mot han och loggade in på twitter.
utmana mig! tweeta mig något ni vill jag ska göra, typ "rapa alfabetet" .. ->
Allt fick inte plats i ett tweet.
Och så kommer jag göra vissa av utmaningarna och filma det. Sen lägga upp på youtube. Ni kan utmana Justin också men han är tråkigare än jag
Justin gav mig en underlig blick och jag skrattade.
- Japp, du ska vara med mig på detta. Jag fick snabbt massa utmaningar. Vissa var ”uppträd naken på stan” eller så. Twittrade igen:
Lol. Nej jag kommer inte sjunga naken eller nått sånt så ni behöver inte ens säga det. Normala utmaningar tack.
Jag kollade runt lite bland @mentions tills jag hittade en perfekt. ”@BVega @Justinbieber ska göra en freestyle rap!” Jag skrattade och slog ihop händerna. Jag hoppade på Justin som nu låg ner i sängen och grejade med sin mobil.
- DU SKA GÖRA EN FREESTYLE RAP! Skrek jag några centimeter från hans ansikte.
- Vaaaa? Vad sa du? Jag blev nog döv. Sa han och gnuggade sitt öra.
- Du ska rappa! Sa hon och kittlade mig lite. Han rullade runt så han satt över mig nu. Han kittlade mig.
- JUUSTIN SLUUUTA! Fnissade jag. Han slutade och gick av mig.
- Hmm.. Okej. Men vi skriver texten innan annars kommer jag bara skämma ut mig helt. Sa han och gjorde sin hairflip.
Vi satte oss ner på golvet och började komma på en text. En ful text. Flera gånger fick vi skratt attacker, vi grät så mycke vi skrattade. Men efter 1 timma och 45 minuter var vi äntligen klara. Jag drog fram bordet och gjorde min ”inspelnings rutial”. Jag tryckte på record och han började rappa.


Jag hade svårt att hålla mig för skratt men lyckades göra det. När den var slut så började jag skratta så mycket att jag knappt kunde andas. Han började också skratta. Där låg vi i Justins säng och skrattade som idioter.  Sant som det är sagt, denna grabben ger mig dom bästa dagarna i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Julia

jättebra meeeeer

2011-01-05 @ 17:34:41
Postat av: Anonym

Asbra! mera! :D

2011-01-05 @ 18:03:14
Postat av: Tilda

Meeeeeer!!

2011-01-06 @ 14:44:08
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Tilda

Meeeeeer!!

2011-01-06 @ 14:44:09
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Troy Jamz

LOL... AWSOME =)

2011-01-11 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0