the way you are - 28

Klockan blev halv och vi skulle åka. Jag tog på mig en grå kappa och gick ut till bilen. Mamma och Jonah kom efter. Vi satte oss i bilen och åkte iväg. Vi släppte av Jonah hos Bradley och åkte sedan till restaurangen. Mamma parkerade bilen och vi gick in. Vi frågade en servitris vart Justin och Pattie satt och hon visade vägen. Jag fick värsta chocken.

restaurangen
Där satt Justin, Pattie, Usher, Scooter och en tjej som såg ut att vara runt 25. Hon presenterade sig själv som Megan Cameron. Jag frågade chockat vad dom gjorde här.
- Din mamma och Justin har kontaktat mig, sa Megan. Jag är Manager och jobbar för Island Records. Jag satt med munnen öppen och måste ha sätt ut som en fisk. 
- Becki, stäng munnen. Fnissade mamma. Jag stängde munnen och nickade. 
- Vi vill signerad dig. sa hon sedan och jag kollade bara hoppfullt på mamma. - Din mamma har redan godkänt det. Så vill du?
- JAAAA! skrek jag och log jätte stort. Justin, Scooter, Usher, Pattie och mamma började skratta åt mig. Megan log stort. Hon tog fram ett papper som jag fick skriva på. Jag skrev min kråka och puttade pappret mot henne. 
- Så bra! utbrast Usher. - För vi har redan gjort din första skiva! 
- VAAA?! skrek jag och alla i restaurangen kolla på mig. Jag tog handen för munnen.
- Justins ide. Blinkade Scooter.
- Vi har gjort en skiva där dom bästa cover-sen du gjort finns. sa Usher och räckte fram en skiva. 
- Vi har tänkt släppa den så fort vi haft en photo shoot så vi fått en bild till omslaget. 
Vi satt och pratade längeeeee om skivan och så. Mamma klappade mig ofta på axeln och log stolt mot mig. Justin gjorde också det. När klockan blev 10 bestämde vi oss för att åka. Mamma fick en adress och ett telefon nummer av Megan och dom bestämde ett datum för ett möte. Jag, Justin, mamma och Pattie sa hejdå till alla och började gå mot utgången. Justin la ena armen över mina axlar och drog mig emot sig och viskade hur stolt han var över mig och öppnade dörren. Vi möttes med en gång av massa blixtar. Justin släppte taget om mina axlar och tog tag i min arm istället. Han ropade till Pattie att han kör mig och vi möts hemma sen. Pattie hann inte svara innan vi satt i Justins bil. Han började köra iväg och i backspegeln såg jag mammas bil köra efter. Justin var sur och stressad det märktes för han körde fort och lät fingrarna trumma på ratten hela tiden. Vi satt tysta tills han hade lugnat dig.
- Sov hos mig? frågade han tyst och tog min ena hand. 
- Gärna. han kysste min hand och kramade sedan om dig. Jag smsade mamma att jag sover hos Justin. Hon svarade okej. Jag har inte kollat mobilen under typ hela dagen så jag hade fått över 50 sms. I de flesta smsen stod det bara grattis. Det var väldigt många från nummren jag inte visste vilka det var. Det var också flera sms från Ryan. Jag orkade inte läsa dom så raderade alla sms istället och stängde av mobilen. När vi kommit hem till Justin gick jag upp till hans rum och han gick in på toa. Jag gick med en gång till hans garderob och tog ut en vid långärmad tröja med några knappar högst upp. Jag tog av mig mina kläder så jag bara hade mina lila trosor och min lila bh på mig. Jag drog på mig Justins tröja och knäppte upp knapparna så man såg min klyfta. Jag kollade mig i spegeln och fnissade lite hur dum jag var att jag försökte göra mig sexig för Justin. Justin kom in i rummet och granskade mig uppifrån och ner och sen upp igen. Han bet sig i läppen.
- Jag älskar lila, sa han och började gå emot mig samtidigt som han drog av sig tröjan.
Förlåt för kort inlägg men hinner inte skriva mer. internet stängs av om 4 minuter.. Men kommentera ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Gud vad bra!! mer! Snälla skriv mer!

2011-01-05 @ 09:16:29
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! mera idag snälla! :D

2011-01-05 @ 11:41:17
Postat av: Anonym

Meeraa idaag! Du är bäst! :D

2011-01-05 @ 13:15:23
Postat av: Tilde

Snälla meer idag! xD

2011-01-05 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0