2

Jag la på och la ner telefonen på golvet och tog istället upp min rosa laptop och loggade in på twitter och skrev: Ska träffa min stort saknade @justinbieber imorgon, jag längtar!



 

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag ringde Becki när jag kom tillbaka till hotellet. Hon lät trött när hon svarade.

-          Hej..

-          Hej B. Väckte jag dig?

-          Nej, men jag skulle precis sova. Jag hörde hur hon gäspade.

-          Förlåt, har inte koll på tidsskillnaden..

-          Haha det är lugnt Biebs! Skrattade hon lite trött.

-          Bra. Jag frågade Scooter när jag skulle vara framme i Atlanta imorgon och han sa vid 4 på eftermiddagen så jag kommer till dig mellan halv 5 och 5. Måste hem och lämna några saker bara och byta till andra kläder.

-          Gör du så. Men vi ser film och tar det lugnt bara eller? Jag antar att du är rätt sliten och seg efter  turnén? Hon gäspade igen.

-          Det låter som en bra idé. Men du ska få sova nu så syns vi imorgon. Love you.

-          Hejdå. Love you2. 
Jag hade tid kvar innan jag skulle åka till arenan och repetera en sista gång så jag loggade in på twitter. Jag kollade om Becki hade skrivit nått och det hade hon. Awww…  Jag twittrade:

 

Imorgon får jag äntligen träffa min bästa vän igen. @BVega, i miss you.

Jag la också upp en bild på mig och henne från förra sommaren. Jag står med en vattenslang och sprutar vatten på henne. Hon har en blå kort klänning på sig och är helt genom blöt. Hennes mörkbruna lockiga hår ligger klistrat mot huvet, kinden och ryggen. Man ser också hennes fräknar som hon får när det är sommar. Och man ser att hon skrattar. Jag saknar henne verkligen.

Snabbt fick jag många kommentarer. Många var att dom tyckte vi var söta tillsammans och vi skulle vara det perfekta paret. Många fans har sagt det innan, medans andra har sagt att jag inte ska vara tillsammans med henne. Jag leker lite med tanken på att vara tillsammans med henne igen, men sen så skrattar jag. Jag och B tillsammans igen? Det skulle aldrig hända, hon är min bästa vän, endast min bästa vän. Och jag har ju känslor för Jasmine.. Tror jag?



BECKIS PERSPEKTIV:

Jag somnade direkt efter jag sagt hejdå till Justin. Nästa morgon vaknar jag tidigt av att mobilen ringer. Jag tar upp mobilen och ser att det är Christian som ringer. Som vanligt sjöng jag med lite på ringsignalen.

- Du väckte mig, svarade jag och gäspade.
- Bra! Har försökt ringa dig i typ 2 timmar. Klockan är snart 1! Jag kollar på klockan som hänger på väggen och ser att den är 5 i 1.
- Jävlar! sa jag och bokstavligt talat hoppade upp ur sängen.
- Jag kommer nu, sa Christian och la på innan jag hann svara.

Jag tog på mig lite kläder och borstade snabbt håret sen han jag inte göra mer innan det knackade på dörren. Jag gick och öppnade.

- Tar du och kollar vad vi måste köpa så städar jag tv-rummet!
- Okej. Jag stängde igen dörren efter han och gick ut i köket och kollade i skåpen och i kylskåpet vad som behövdes och skrev upp allt på en lapp. Jag bestämde att vi skulle äta tacos, för de va lättast att göra.
När vi var klara med allt var klockan kvart i 5. Maten var klar. Chipsen och godiset låg i stora skålar. Tv-rummet såg nu mysigt ut med kuddar och filtar överallt och tända ljus på bordet. Både jag och Christian satte oss ner på var sin stol och pustade ut. Precis då ringer de på dörren..




Ska jag fortsätta skriva eller lägga ner? :)
Ni får gärna berätta för andra om bloggen :D

Kommentarer
Postat av: frida

meer!!

2010-12-08 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0