the way you are - 32

- Kyss han! Sa han. Jag samlade modet och gick fram till Justin. Jag knackade han på axeln och precis när alla ropade gott nytt år kysste jag han hårt! Han besvarade kyssen och log stort mot mig efter. Jag sneglade mot tjejen och hon såg förbannad ut men jag ignorerade det. Jag visste att det nya året skulle börja bra!



JUSTINS PERSPEKTIV:

Hon avslutade kyssen och viskade:
- Gott nytt år bästa Bieber! Jag gav henne en till kyss och drog henne mot mig i en kram. Då fick jag en knuff så jag höll på att ramla baklänges. Jag kollade förvånat runt mig och såg Amies besvikna ansikte. Jag släppte Becki och tog ett steg mot Amie.
- Amie.. 
- Kysser du hellre din bästa vän än mig? sa hon surt. Det lät på henne som hon var så mycke bättre än Becki. Jag tror dåfan inte att de finns nån bättre än den tösen.
- Aah, jag gör hellre de. sa jag och tog tag i Beckis hand och gick därifrån. Becki flinade åt mig och drog mig tillbaka hem till mig där det fortfarande var fullt med folk.
NÄSTA MORGON - BECKIS PERSPEKTIV:

Jag vaknade med Justin armar runt mig och hans ansiktet mot min nacke. Jag låg med ryggen mot han så jag vände mig försiktigt runt och gav han en lätt puss på munnen. 
- En till! sa Justin som måste ha vaknat. Jag fnissade och gav han en till. Han borrade in sitt ansikte i mitt hår och sträckte sedan på sig och gäspade han. Jag reste mig upp och kollade mig snabbt i spegeln.
- HAHAHAHA MITT HÅR! gapskrattade jag och pekade på fågelboet som va på mitt huvud. Justin satte sig upp som en blixt, det såg ut som han sätt ett spöke eller nått men när han såg mig började han skratta han också. Han la sig ner i sängen igen och höll sig om magen.
- HAHHAHAHAHA HUR FAN SOVER DU KVINNA? fick han fram mellan allt skratt. Jag svarade inte utan skrattade som en idiot jag med. Jag gick skrattade fram till Justins garderob och drog ut ett par jeans, en långärmad vit tight tröja och ett par strumpor.
- Kan ja låna detta? fnissade jag.
- Du kan alltid låna kläder av mig sweetie, svarade Justin och blinkade med ena ögat. Jag gick fram till han och gav han en puss på kinden. Jag gjorde sin puppy-min och pekade på sina läppar. Jag pussade han en snabb puss på munnen och började sedan gå ut ur rummet.
- Jag tar en dusch! 
- Jag då? sa Justin och gjorde en lessen min.
- Nästa gång kanske. Jag flinade och blinkade med ena ögat mot han. 


JUSTIN PERSPEKTIV:

När Becki gått för att duscha la jag mig ner i sängen igen och log stort. Jag drog armen längst platsen hon legat på i sängen bredvid mig. Jag trodde aldrig någonsin att man kunde bli såhär kär! 
Medans jag låg och dagdrömde smög Caitlin in och hoppade på mig. 
- Du är kär i Becki alltså? sa hon och flinade stort. 
- Yes ma'am, i am! Jag log så stort jag kunde. - Är dom andra vakna förresten?
- Dom har redan ätit frukost och allt, bara ni som är så sega! sa hon och slog till mig löst på armen. Jag gjorde en ful grimas mot henne och hon fnissade. 
- Oh hello cuties! sa Becki som precis kommit in i rummet. Jag trodde aldrig nån kunde va så het i förstora byxor, ingen smink och blött hår, men holy cow, HON KUNDE VISST DE! Jag bet mig i läppen och vinkade hit Becki med pekfingret. Caitlin slog till mig på amen igen.
- Nejnej Justin, inget sånt när jag är här!. 
- Gå då? sa Becki och flinade mot henne. Hon satte sig över mig och kyssa mig hårt. Hon gav mig en lätt kyss på halsen och sen puttade Caitlin ner henne från sängen.
- Så de kan gå! fnissade Caitlin och såg oskyldig ut. Becki låg bara på golvet och skrattade. Jag drog upp henne på sängen igen men hon skrattade fortfarande. Tillslut kunde inte jag och Caitlin hålla oss så vi började skratta vi med.
- Vad ska vi göra idag då? Frågade jag när alla hade lugnat sig.
- Bio kanske? sa Caitlin. - Är fortfarande trött eftersom det blev så sent igår.
- Det gör vi på! sa Becki och log stort. 
Orkar inte skriva så värst mycket. Svårt att tänka med feber o skit :s.. men Följ min blogg med bloglovin OCH KOMMENTERAAA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gryyyyymt! Meeraaaa! :)

2011-01-10 @ 22:11:13
Postat av: Anonym

Meer plz!!

2011-01-12 @ 08:29:04
Postat av: Anonym

jag tkr din e grymt bra

2011-01-12 @ 12:07:20
Postat av: Julia

jättebra meeeeer

2011-01-12 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0