the way you are - 34

- KAN VI FÅ TA EN BILD MED DIG????? OCH FÅ DIN AUTOGRAF????? skrek dom samtidigt.
- Visst.. svarade han lika stelt. Han skrek snabbt autograferna och tog bilder. Fast nu var det såklart mer fans som hade kommit och ville ha de. Utav mig också. Nu var det vår tur att beställa biljetter så jag sa till Caitlin att skynda sig och att hon får pengar av mig och Justin sen. Och nickade förstående och betalade. 
- Tyvärr vi måste gå nu, sa jag och började tränga mig förbi alla. Justin tog tag i min hand och trängde sig efter mig. Vi sprang in i bio salongen och dunstade ner på våra platser. C x3 och Ryan kom lugnt efter. 
- Jobbigt eller? frågade Christian. 
- Menar du inte?! Jag har bara släppt låten med B.O.B, inte min låt eller min cover skiva, och jag har redan fans! Jag tycker det är jobbigt redan nu. suckade jag och kollade medlidande på Justin.
- Svin jobbigt.. mumlade han och klämde åt mig hand.




JUSTINS PERSPEKTIV:

Aldrig en lugnt stund.. Gaaaah, fan va irriterande. Som jag sagt flera gånger, jag älskar mina fans, men ge mig lite space.. 
Becki såg på mig hur irriterad jag var så hon gav mig en medlidande blick. Jag klämde åt hennes hand och gav henne en snabb puss så ingen annan skulle se. Vill ju inte ha mer rykten om oss två. Juste! Jag tog upp mobilen ur fickan och började skriva ett sms.
"Vi berättar inte för någon om oss väl? Du vet hur jobbigt det blir.. Så neka allt! Förlåt ♥" skicka. Beckis mobil plinga till och hon kolla snabbt runt sig så ingen hörde det. Jag märkte att hon stängde av ljudet på sin mobil så jag gjorde detsamma. När hon sätt att det var jag som smsat henne gav hon mig en frågande blick. Jag nickade mot hennes mobil och hon förstod att hon skulle läsa smset. Jag fick snabbt ett svar tillbaka.
"Jag förstår! Men du.. Glöm inte att vi inte är tillsammans.. ♥" Hon log ett snett leende mot mig. Jävlar ja..
"Vill du bli min shawty då?..♥"
"Inte än.. Förlåt men det är för tidigt Biebs ♥" Förtidigt..
"Hmm.. Efter som vi inte är tillsammans så vill du gå på en date med mig imorgon då bästa B Vega?♥" Jag tvekade innan jag skickade men tryckte tillslut på skicka. När jag såg att hon läste smset sken hon upp som en sol.
- Klart jag vill! Hon gav mig en kram och tänkte ge mig en puss men backade i sista sekund. - Förlåt jag glömde..
- Det är lugnt. Vänta bara tills det blir mörkt. Jag blinkade mot henne och gjorde pussljud. Hon bara skrattade och slog mig läpp på armen och gjorde en ful grimas åt mig. Jag lipade mot mig och hon blinkade. Caitlin och grabbarna kollade mot oss som vi var dumma i huvudet. Vi började gapskratta och alla i bion kollade bak mot oss. Vi kunde inte sluta skratta. En mamma som var där med sina barn sa till oss att vi faktiskt fick vara tysta.
- Yes ma'am! svara Becki skrattande men vi skärpte oss när filmen började. När det blev mörkt i bio salongen tog Becki min hand och flätade in sina fingrar i mina. Jag ville så gärna kyssa henne men ville inte riskera något så jag fick vänta. Efter halva filmen fick jag nog, jag tog tag i Beckis arm och drog med henne förbi C x3, Ryan och några andra och ner mot toaletterna. Jag kollade så kusten var klar och gav henne sedan en lång kyss. Jag kände hur hon blev svag i benen så jag drog henne mot mig och höll om henne hårt. Hon flyttade bak sitt huvud lite och log mot mig.
- Vad va de bra för? 
- Kunde inte hålla mig bara.. sa jag gav henne en till kyss. Hon besvarade kyssen men avslutade den sedan och sa att vi fick gå tillbaka nu. Jag la armen runt hennes midja och vi började gå tillbaka mot bio salongen. Helt plötsligt blixtrar de till och vi ser massa paparazzis. Jag släpper hennes midja och vi går snabbt in till salongen och stänger dörren efter oss. När vi klämt in oss till våra platser sätter vi oss ner igen och jag hör henne viska helvete. Jag tar tag i hennes hand och lutar mig mot henne och viskar förlåt. Hon ger mig en snabb och diskret puss på kinden och säger att det är lugnt.
Vi sa inte så mycket på en stund tills det blev sorligt på filmen och jag hör någon snyfta. Jag kollar mot Becki som sitter och små gråter.
- Sluta va så känsligt kvinna! viskade jag och skrattade.
- Nej. sa hon och torkade sig under ögonen. Jag hörde Chaz, Christian och Ryan skratta. Caitlin suckade bara och sa att det var gulligt. Sen sa vi inte så mycket mer under filmen. När filmen var slut åkte vi hem med en gång. Vi släppte Chaz utanför han och åkte sedan hem till Becki för vi hade bestämt jag skulle sova där. Jag parkerade bilen och vi gick in. Jonah kom springade mot oss med en gång. Jag lyfte upp han och Becki rufsade till han i håret. Jag släppte ner han och vi hälsade på Connie och sa att jag skulle sova här. Hon sa att det var okej. Vi gick upp till Beckis rum och hon tog datorn med en gång. Hon la den i sitt knä och tryckte sig in på internet. Men en gång kom en bild upp på mig och henne på bion. Det var när vi var påväg in till filmen igen då jag höll henne om bion. Hon läste texten med stora ögon.
"Justin Bieber har ännu en gång sätts kolla på Becki "B" Vega kärleksfullt. Idag sågs dem på bion och han höll armen runt hennes midja. Det går också rykten om att Becki och Ryan Butler har gjort slut....."
Mer orkade hon inte läsa utan stängde ner datorn snabbt. Man märkte att hon var irriterad.
- Kan jag få låna? frågade jag försiktigt och pekade på datorn. Hon nickade och räckte över den till mig. Jag öppnade den och loggade in på twitter. Jag hade fått massa frågor om det var nått mellan mig och Becki. Det var massa B-elievers som skrivit att jag inte skulle röra henne, att hon var för bra för mig. Jag visade det för Becki och hon suckade.
- Va i helvete? Hon tog tillbaka datorn och loggade in på sin. Hon hade fått massa hot från beliebers att hon inte skulle röra mig och så vidare.
Det är inget mellan mig och @justinbieber han är min bästa vän och det vet ni. Jag och @itsryanbutler har gjort slut ja.. men det har inget med Justin att göra så sluta skriva saker som inte är sant! twittrade hon.
- Vill du ha datorn igen? frågade hon.
- Jaa.. mumlade jag. Jag tog tillbaka datorn och loggade in på min twitter igen.
Jag och @BVega är vänner så lägg av med hoten och tro inte på skvaller. love yall! twittrade jag och stängde sedan igen datorn. Jag reste mig och la datorn på bordet och la mig sedan ner bredvid Becki igen. Jag drog henne mot mig och började kyssa henne. Vi låg och myste en stund innan hon somnade med huvudet mot min bröstkorg. Efter en stund somnade jag också med armarna runt henne. Båda somna med kläderna på.

Glöm inte att kommentera! ♥

och följ min blogg med bloglovin sötnosar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! du är grym! meraa! :D

2011-01-13 @ 12:01:58
Postat av: Tilda

Skitbra!!!! Lägtar efter 35:an :)

2011-01-13 @ 21:00:17
URL: http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0