The way you are - 33

- Vad ska vi göra idag då? Frågade jag när alla hade lugnat sig.
- Bio kanske? sa Caitlin. - Är fortfarande trött eftersom det blev så sent igår.
- Det kör vi på! sa Becki och log stort.



BECKIS PERSPEKTIV:

 

Då blire bio! Justin och Caitlin sa att dom skulle gå ner o säga till dom andra medans jag behövde blåsa håret och sno nått skärp från Justin för byxorna åker ner lite för mycket. Jag gick fram till hans garderob och letade i lådorna. Första lådan; strumpor. Andra lådan; kalsonger. Jag ska precis öppna den tredje lådan då jag får en ful ide. Jag öppnar andra lådan igen, drar ut ett par kalsonger och tar av mig jeansen. Jag drar av mig trosorna och sätter på mig kalsongerna och drar snabbt på jeansen igen. Jag vet, jag är underlig! Men helvete vad jag älskar att ha på kalsonger ibland! Jag fnissade för mig själv och blåste sedan håret lite, men lät det vara lite blött. Jag la i en lockkräm och gick sedan ner till dom andra som satt och väntade på mig.
- När börjar bion? Frågade jag.
- Halv 6. Jag kollade på klockan och den var halv 3.
- Aha.. Va ska vi göra tills dess då? Jag gled ner i soffan mellan Chaz och Christian. 
- Ehm.. Va sägs om städa? sa Justin och blinkade. Jag kollade runt mig och det lät faktiskt som en bra ide. Alla nickade och Justin sprang snabbt upp på sitt rum och hämtade sin dator som han sedan kopplade in i ett par högtalare och satte sedan på musik. Alla löjlade sig. Dom sjöng med, dansade och var allmänt fula! Men vi gjorde det kul att städa iallafall! När det var fint överallt satte sig alla ner och pustade ut. Alla satt tysta och orkade inte prata förän Chaz avbröst tystnaden med nått konstigt skratt.

- Ha-he-ha-he.. Han kollade ner och log stort för sig själv.
- Chaz? Frågade Ryan och kollade med en konstig min på han.
- Ni kommer döda mig, fnissade han.
- CHAZ?! skrek Caitlin. - Berätta nu!
- Kolla twitter! han kunde inte hålla sig mer utan började gapskratta. Justin tog snabbt datorn, loggade in på twitter och gick in på Chaz. 
Städar vi? och en länk till twitvid
Han tryckte på länken och en annan sida kom upp där en video började spelas. Där såg man mig stå och sjunga i en sopkvast som jag lossades vara mikrofon och sedan viftar jag massa med håret. Det var inte bara jag som höll på så utan alla och jävlar va roliga vi såg ut! Ingen kunde hålla oss för skratt. Jag slog lite löst på Chaz arm och rufsade sedan till hans hår. Han la sig ner på golvet och började. Så höll vi på en stund tills Ryan plötsligt blev seriös.
- Va är klockan?! Alla kollade sig snabbt runt efter en klocka.
- Kvart i 5!
- Then its time to go! utbrast Justin och reste sig snabbt upp. Han räckte fram handen till mig och drog upp mig. Han drog mig intill sig och snuffsade mig i nacken och gav mig sedan en snabb puss.
- Kom, viskade jag och tog han i handen och drog ut han i hallen. Dom andra va redan på g med att ta på sig skorna och jackorna. Så jag drog snabbt på mig mina converse (som jag fick byta till igår eftersom jag fick för ont i fötterna av att dansa med killerklackarna jag hade) och min jacka. Vi gick ut och Justin låste dörren efter sig.
- Hur ska vi åka då? Vi behöver iallafall två bilar. sa Caitlin.
- Spelar ingen roll för mig, sa jag.
- Inte mig heller, sa dom andra. Caitlin suckade.
- Jag kan ta min bil så tar du din Justin? Justin nickade. - Så kan Chaz och Becki åka med dig så åker Christian och Ryan med mig? Han nickade igen. - Super! sa hon och klappade händerna. Jag fnissade lite innan jag kände Justins hand mot min. Jag tog tag i den och vi började gå mot bilen.
- Snälla, snälla, snällaaaaaaa kan jag få sitta fram? sa Chaz och gjorde puppyeyes. Jag kollade på Justin. Han mimade mot mig att jag fick bestämma. 
- Nej. sa jag filurigt och flinade. Chaz min blev genast besviken. - Aww.. Jag skojade bara såklart du får det bubben! sa jag och lossades att han var en hund och jag kliade han bakom örat. Justin suckade bara och låste upp bilen och hoppade in. Vi gjorde detsamma och sedan var vi påväg mot bion. 
När vi kom fram till bion ställde vi oss för att bestämma vilken film vi skulle se.
- ÅH! Toy story 3D snälla! Svin sugen på nått barnsligt! skrek jag nästan. Dom andra bara ryckte på axlarna som dom inte brydde sig. Vi ställde oss i kön och jag kollade runt lite bland folket som var här. Det var rätt så fullt så som tur var hade Justin på sig keps och jag hade också tatt på mig en keps och satt upp håret i en tofs. Jag såg faktiskt lite killig ut men Justin verkade inte bry sig om det för han tog varje chans han kunde och gosade lite med mig. Han släppte precis taget om min midja, för att prata med Ryan, då 3 blondiner kom in. Jag puttade till Justin lätt i midjan med min armbåge och han vände sig mot mig. 
- Kolla! viskade jag och pekade diskret bort mot tjejerna. Han kollade frågandes på mig. Jag suckade.
- Zoë Salama! Han kollade fortfarande frågandes på mig. - Min skolas störta belieber? Jag har berättat för dig om henne! Hon är fan galen i dig! Kolla bara på hörlurarna, ser du inte att det är Just Beats?! Hans ögon blev stora som bowlingklot.
- Jag orkar inga galna fans nu! skrek han. Jag tog handen för hans mun så han blev tyst. Zoë och dom andra två tjejerna ställde sig bakom oss i kön. Vi vände oss snabbt framåt. Nu var det bara 2 stycken före oss i kön. 
- Becki vad.... mer han Caitlin inte säga förän Zoë skrikit:
- MEN HEJ BECKI! Fan va längesen! Hon kramade om mig och frågade hur det gick med musiken.
- Det går väl bra.. svarade jag och log snett. 
- Vart är Justin nån stans då? Hon log jätte stort och samma gjorde dom andra två tjejerna som var med henne. Caitlin, Christian, Ryan och Chaz gjorde det stora misstaget att kolla på Justin. Zoë och blond x2 började skrika som idioter.
- OMB! OMB! OMB! Justin vände sig om och log ett fake leende.
- Heeej tjejer.. sa han stelt. 
- KAN VI FÅ TA EN BILD MED DIG????? OCH FÅ DIN AUTOGRAF????? skrek dom samtidigt.
- Visst.. svarade han lika stelt. Han skrek snabbt autograferna och tog bilder. Fast nu var det såklart mer fans som hade kommit och ville ha de. Utan mig också. Nu var det vår tur att beställa biljetter så jag sa till Caitlin att skynda sig och att hon får pengar av mig och Justin sen. Och nickade förstående och betalade. 
- Tyvärr vi måste gå nu, sa jag och började tränga mig förbi alla. Justin tog tag i min hand och trängde sig efter mig. Vi sprang in i bio salongen och dunstade ner på våra platser. C x3 och Ryan kom lugnt efter. 
- Jobbigt eller? frågade Christian. 
- Menar du inte?! Jag har bara släppt låten med B.O.B, inte min låt eller min cover skiva, och jag har redan fans! Jag tycker det är jobbigt redan nu. suckade jag och kollade medlidande på Justin.
- Svin jobbigt.. mumlade han och klämde åt mig hand.


Förlåt för dålig uppladdning, men är som sagt sjuk med feber osv. så ingen stor lust att skriva just nu. Men eftersom ni var så gulliga att kommentera så mycke så får ni ett inlägg. tråkigt kanske men :/


NU VILL JAG HA HJÄLP FRÅN ER! Jag vill veta exakt vad ni tycker om novellen. Bra/dålig? osv.. Jag behöver kritik så jag vet vad jag ska bli bättre på om ni fattar?

 

Och jag älskar era kommentarer, det gör jag, men när ni bara skriver mer känns det som ni pressar mig :( ni kan ju typ skriva vad ni tycker va bra med episoden eller nått? aah ni fattar. MEN TACK ALLA SÖTA LÄSARE!

I ♥ U


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! Sjukt bra, du är grym! :)

2011-01-12 @ 20:13:42
URL: http://belieberworld.webblogg.se/
Postat av: moa

mer mer asso den är sjuuuktt braaa

2011-01-12 @ 20:46:56
Postat av: Amandisen!

du är as grym!

jag älskade nyårs avsnittet när hon kysste honom!!!

älskar de!!

2011-01-13 @ 00:06:48
URL: http://amandinhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0