the way you are - 35

Jag reste mig och la datorn på bordet och la mig sedan ner bredvid Becki igen. Jag drog henne mot mig och började kyssa henne. Vi låg och myste en stund innan hon somnade med huvudet mot min bröstkorg. Efter en stund somnade jag också med armarna runt henne. Båda somna med kläderna på.


 



BECKIS PERSPEKTIV:

Nästa morgon vaknade jag före Justin. Av ren reflex gick jag tills hans garderob och drog ut ett par mjukis byxor och en t-shirt. Jag vet inte varför jag alltid tar kläder av han när jag sovit här, men jag har gjort det så länge jag kan minnas.. Jag tog också ett par strumpor. Jag skulle ändå hem lite senare så jag sket i att byta underkläder, eller rättare sagt Justins kalsonger som jag lånat igår. Jag gick till badrummet och drog av mig kläderna och gick in i duschen. Jag satte på vattnet på varmaste och kände dom varma strålarna mot min kropp. Jag shampoonerade in håret och sköljde sedan ut det. Precis då öppnades toalett dörren och Justin kom in i. Fan! Hur kunde jag glömma att låsa?
- Förlåt, pep han och vände sig om. – Jag behöver verkligen pissa!
- Gör det då? Sa jag och fortsatte duscha. Jag följde Justin med blicken genom glaset till duschen, när han gick mot toaletten. Han hade bara på sig en vit t-shirt och kalsonger. Han drog ner kalsongerna och stod upp och pissade. Jag såg att han sneglade mot mig. Jag har aldrig skämts över min kropp, och speciellt inte för Justin så jag bestämde mig för att reta han lite. Jag tog tvålen och klämde ut en stor klick i min hand och började sakta tvåla in mina bröst och fortsatte sakta mot magen och sen neråt. Jag mmmmmm:ade och Justin vände sitt huvud mot mig. Jag lossades som ingenting och fortsatte att tvåla in mig på utsidan av låren och sen sakta men säkert började jag tvåla insidan också. Jag kollade diskret mot Justin och hans ögon, som var stora som golfbollar, var riktade mot mig och han bet sig i läppen. Då vände jag mig mot honom och lossades upptäcka att han glodde på mig. Jag tog mig för brösten och för ”där nere”.
- JUUUSTIN! Skrek jag. Han vände sig snabbt bort.
- Fööörlåt. Utbrast han.
- Du får gärna vara kvar här inne men du får inte kolla! Sa jag och lossades sucka när jag egentligen skrattade inombords. Han mm:ade och satte sig på toalettlocket med händerna för ögonen. Jag visste mycket väl att han tjuvkikade men det gjorde inget för mig. Jag vände mig om så jag stod med ryggen mot han. Jag visste att han hade tatt bort händerna för ansiktet och kunde se hans ansikte framför mig. Jag förstod att han gillade det han såg. Inte för att vara egoistisk, men min kropp ser faktiskt bra ut. Okej det finns snyggare men jag har former, fastän jag nyss fyllt 16.. Jag fnissade tyst för mig själv och började tvåla in mina skinkor. Jag hörde ett stön från Justin. Nuså!
- Justin är du kvar? Frågade jag.
- Va? Eller ja. Sa han och verkade vara inne i något annat, som jag nog förstod var det var.
- Jag når inte att tvåla in min rygg och jag är ju inte hemma nu så jag kan ju inte använda min tvättsvamp, du vet den med pinnen på? Så snälla rara kan du hjälpa mig? MEN DU FÅR INTE TITTA PÅ NÅTT ANNAT ÄN MIN RYGG OKEJ?
- Ah visst! Jag hörde hur han ställde sig upp och öppnade glasdörren till duschen. Jag räckte han tvålen och han tvålade in min rygg. Jag hörde hur snabbt han andades. Awiiee, är grabben lite upphetsad kanske? Jag stönade lite lätt och vände mig om. Hans armar var blöta eftersom att vattnet fortfarande var på, och det hade skvätt lite på hans tröja. Jag gick ut lite ur vattenstrålen så den bara var på mitt hår och vattnets hårda stråle slog mot vänstra sidan av min kropp. Jag kollade in i Justins ögon och dom var blanka av upphetsning. Jag tog tag om hans ansikte och kysste. Han gick in i duschen, stängde glasdörren och tryckte mig mot väggen. Han kysste mig hårt och hans händer utforskade ivrigt min kropp. Jag puttade bort han lite och granskade hans kropp. Hans kalsonger och t-shirt var nu genomblöta och satt slickade mot hans kropp. Genom t-shirten såg man hans magmuskler. Omg, hunkvarning! Min blick gick längre ner och man såg tydligt att han hade stånd innanför de genomblöta kalsongerna. Ska jag vara ärligt så var jag själv lite kåt. Jag bet mig i läppen och tog ett steg emot han. Jag drog av han tröjan och började kyssa han på halsen och drog mina fingertoppar över hans mage. Han stönade lätt och tog ett fast grepp om min rumpa och tryckte mig emot han. Jag la händerna runt hans nacke och kände hans stånd mellan naveln och.. ah.. Jag är kortare än Justin så inte så konstigt.
- Jag vill ha dig nu! Flåsade han i mitt öra. Jag backade och Justin släppte taget om mig. Han kollade på mig förvirrat och besviket.
- Förlåt.. Men jag vill vänta. Han vände bort huvudet. – Justin.. Jag säger bara så för att jag tycker om dig för jävligt mycket och vill inte vi ska förhasta oss om du förstår. Han nickade och jag gav han en till kyss.
- Jag förstår. Men Becki du måste förstå att du gör mig helt galen! Han log snett och kollade på mig uppifrån och ner och sen upp igen.
- Du borde veta hur galen du gör mig Biebs. Jag log stort mot han. – Vill du hjälpa mig att balsamera håret? Fnissade jag sedan. Han log och nickade. Han tog balsam flaskan och klämde ut lite. Jag vände mig om så jag stod med ryggen mot han igen och han började sedan massera in det i mitt hår. Han vände sedan på mig och drog mig mot han. Han puttade in mig i vattenstrålen och la sedan händerna i mitt hår och började massera igen så balsamet skulle försvinna. Han stod med sin kropp nära min och hans ansikte bara några centimeter från mitt. Han kollade mig i ögonen samtidigt som han höll på med mitt hår. Så stod vi tysta och bara kollade i varandras ögon, i duschen.
- Klart, sa Justin tyst efter en stund. Han stängde av vattnet och gick ut ur duschen. Han hämtade en handduk ur ett av skåpen och virade sedan in mig i den. Sen tog han en handduk till sig själv, drog av dom blöta kalsongerna, slängde dom på golvet inne i duschen och tog handduken runt höften.

 

 

JUSTIN PERSPEKTIV:

Jag kommer nog aldrig glömma detta.. tänkte jag medans jag gick in mot mitt rum med handduken runt höften. Jag gick till garderoben och tog på mig kläder. Jag gick sedan fram till spegeln och tog upp hårblåsen som låg på bänken bredvid och började föna mitt hår. Efter en stund kom Becki tillbaka påklädd med sitt blöta hår uppsatt i en knut. Hon satte sig i sängen medans jag fixade håret. När det var torrt rufsade jag till det lite och gjorde sedan min hairflip. Perfektomento! Jag vände mig mot Becki.
- Så vad händer idag då Bieber? Frågade hon och flinade.
- Jag ska på möte och efter det ska vi ju ha våran dejt. Jag blinkade med ena ögat mot henne och satte mig på sängen bredvid henne och drog henne mot mig. Hon la sitt huvud på min axel.
- När börjar mötet då? Frågade hon efter en stund. Jag kollade på klockan.
- Om 40 minuter så jag måste åka om en kvar, sa jag och suckade.
- Då tycker jag vi äter frukost innan! Hon ställde sig upp och drog upp mig ur sängen. Vi gick ner och åt lite innan jag behövde åka. Vi tog på oss våra jackor och skor och gick sedan ut. Hon följde mig till bilen och kollade sig sedan runt och gav mig sedan en kyss. Jag besvarade kyssen och gav henne sedan en blick som betydde ”varför kollade du dig runt innan?”. Hon skrattade lätt.
- Så det inte var någon fuling här. Jag skrattade åt hur söt hon var och kramade henne sedan hejdå och gav henne en lätt puss innan jag satte mig i bilen och backade ut från uppfarten och körde iväg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome!

2011-01-14 @ 20:05:37
URL: http://belieberworld.webblogg.se/
Postat av: tilde

den äger!! meer <3

2011-01-14 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0