the way you are - 38

Tjejen kom fram till mig och ställde brickan framför mig och gick sedan iväg.
- Ta bort locket! sa Justin ivrigt. Jag lyfte på locket och där låg ett par nycklar. Bilnycklar om jag inte har helt fel. Jag kollade frågandes på Justin.
- Va står det på dom? Han blinkade med ena ögat mot mig. Jag tog upp nycklarna. Range Rover.

- Range rover? sa jag undrande. 
- Grattis i efterskott. Chock nummer 5.


 

- Omg..
- KOM! Justin reste sig snabbt upp och tog tag i min arm. Vi tog hissen ner till entren och gick ut. 
- HERREJÄVLAR! JUSTIN?! Jag stod och hoppade upp och ner av glädje. Där stod en rosa Range Rover! När jag var liten hade jag sagt att jag ville ha det. Ofta Justin kom ihåg det? Jag älskar den! Men.. - Jag kan inte ta emot den. Jag räckte över nycklarna till Justin.
- Var inte dum nu Becki! Det är en sen födelsedags present. 
- Det är för mycket! Du har gett mig så mycket i julklapp och födelsedags present! Jag la händerna mot pannan och försökte hålla in glädjetårarna som slogs innanför ögonlocken. 
- Det är ingenting jämfört hur mycket du är värd B. Han drog mig mot sig och gav mig en lång kyss. - Du kan ju inte säga att du inte vill ha den? flinade han.
- JAG ÄLSKAR DEN! skrek jag och sprang fram mot den. Jag drog mina fingertoppar mot den rosa lacken och gick runt bilen. 
- Ska du inte köra den? frågade Justin skrattande. Jag nickade ivrigt och hoppade in på förar sidan. Jag drog pekfingret längst ratten och stoppade sedan in nyckeln och startade. Justin som hade hoppat in i bilen också log stort. Ljudet av motorn.. motorn till min egna bil! Min egna rosa Range Rover! 
Jag kände hur en tår smet och rann försiktigt ner för min kind. Jag vände mig mot Justin och kysste han hårt. 
- Gråt inte.. sa han tyst med en lessen blick.
- Glädjetårar.. svarade jag. Jag böjde mig mot Justin igen och hav han en lång kyss. När jag avbryter kyssen fick jag för mig att jag såg en gubbe som satt bakom en busken längre bort. Jag kisade och där var en svartklädd man med kamera. Helvete! 
-
Justin! jag pekade bort mot gubben.
- Kör! Jag tryckte foten mot gasen och körde iväg.


JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag satt och kollade på hennes medans hon körde och trummade nervöst på ratten.
- Tänk om han såg oss kyssas? Tänk om han fick bild på det? Justin, va ska vi säga då?! sa hon oroligt. Jag tog tag i hennes arm och drog försiktigt hennes hand åt mig. Jag flätade in mina fingrar i hennes. 
- Ta det lugnt sweetie, det kommer gå bra! Och jag tror inte han såg vi kysstes! Hoppas jag.. Jag log ett snett leende mot henne. Hon log tillbaka och jag kände hur hon slappnade av. 
- Mm.. mummlade hon och körde in på hennes uppfart. - Justin?..
- Ja? jag kollade på henne och hon log lite osäkert mot mig.
- Ska vi se en film eller något? Som du sa, kvällen är inte slut än. Jag log och nickade ivrigt. Vi gick ur bilen och in i huset.
- Hemma! ropade Becki och stängde dörren efter sig.
- Hade du trevligt på dejten? frågade Connie och kom ut i hallen. - Oj hej Justin! Becki kollade generat på sin mamma medans jag bara skrattade lite lätt.
- Hej Connie! Jag kramade om henne som jag brukade göra. 
- Ska du sova här? frågade hon mig sedan. Jag kollade mot Becki och hon ryckte bara på axlarna.
- Om det går bra så gör jag gärna det. Jag log stort och väntade på svar.
- Klart du kan, bara ni inte gör något dumt! Hon slog sig försiktigt på näsa med pekfingret och skrattade.
- MAMMAAAA! skrek Becki och tog sedan tag i min arm och drog mig till övervåningen och in på hennes rum. Hon smällde igen dörren efter sig och ställde sig med ryggen mot dörren. 
- Hon år såååå pinsam!
- Tycker jag inte, svarade jag och blinkade med ena ögat. - Men nu vill jag göra något dumt. Jag gjorde mitt puppyface och började gå emot henne men hon sträckte fram handen framför mig.
- Hjälp mig av med klänningen först, viskade hon flirtigt i mitt öra.
Kommentera för mer:)
Förlåt för korta inlägg men har inte hunnit skriva så mycke :/ men bättre än inget väl?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättebra! Mer! :)

2011-01-18 @ 08:19:38
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Juli

Awesome, Mera! :D

2011-01-18 @ 19:18:50
Postat av: Anonym

jag dööör vad bra, meraaaa nuu :D

2011-01-18 @ 20:56:31
Postat av: Sanna and Niki (bieber fans)

jätte bra :D

kolla gärna in vår justin biebers blogg :3

2011-01-18 @ 21:30:44
URL: http://twobelibers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0