the way you are - 39

- Hej Connie! Jag kramade om henne som jag brukade göra. 
- Ska du sova här? frågade hon mig sedan. Jag kollade mot Becki och hon ryckte bara på axlarna.
- Om det går bra så gör jag gärna det. Jag log stort och väntade på svar.
- Klart du kan, bara ni inte gör något dumt! Hon slog sig försiktigt på näsa med pekfingret och skrattade.
- MAMMAAAA! skrek Becki och tog sedan tag i min arm och drog mig till övervåningen och in på hennes rum. Hon smällde igen dörren efter sig och ställde sig med ryggen mot dörren. 
- Hon år såååå pinsam!
- Tycker jag inte, svarade jag och blinkade med ena ögat. - Men nu vill jag göra något dumt. Jag gjorde mitt puppyface och började gå emot henne men hon sträckte fram handen framför mig.
- Hjälp mig av med klänningen först, viskade hon flirtigt i mitt öra.


Jag gick emot henne och hjälpte henne av med klänningen. Oh damn.. Nu stod hon i bara underkläder och sina högklackade skor.. Jag bet mig själv i läppen och jag drog henne emot mig. Jag backade mot sängen utan att sluta kyssa henne. Hon la sig över mig och jag lät mina händer glida från hennes midja till hennes rumpa. Jag började kyssa henne på nacken och då avbröt hon det hela och satte sig bredvid mig.
- Förlåt men jag vill fortfarande vänta..
- Jag skulle aldrig göra nått som du inte vill, svarade jag och pussade henne på pannan.
- Film? frågade hon sen och log stort. Jag nickade. - Kan du välja en film medans jag bytar om? Jag nickade igen och reste mig upp ur sängen och gick fram till hyllan med alla filmer. Jag tog fingret och drog längst sidorna av fodralen tills jag hittade en film som det var längesen jag såg.
- Freedom Writers, blir den bra? ropade jag till Becki som var inne i sin garderob.
- Ja! Gud va längesen det var jag såg den! hörde jag henne ropa tillbaka. Jag stoppade in filmen i dvdn och la mig sedan i sängen med kontrollen i handen.
- Helvete vad seg du är kvinna! ropade jag och drog av mig t-shirten. - Och var är dom shortsen jag brukar låna när jag sover här? Becki kom ut ur garderoben med en stor t-shirt där det stod belieber på och ett par raggsockar. Jag antog att hon iallafall hade trosor på sig. Jag flinade för mig själv och kände sedan hur jag fick ett par shorts kastade i ansiktet på mig. Jag drog av mig jeansen jag hade på mig och tog på shorten.


BECKIS PERSPEKTIV:

Jag kröp ner i sängen bredvid Justin och la mitt huvud på hans bröstkorg. Jag smekte hans mage och kände hur han rös.
- Tack, sa Justin helt plötsligt.
- För vad? frågade jag utan att flytta blicken från tvn.
- För att du finns.. mummlade han och kysste mig på huvudet. Jag vände mig så jag fortfarande låg med huvudet på bröstkorgen men låg med ansiktet mot han. Jag la ena handen på hans bakhuvud och drog han mot mig. Jag gav han en lång kyss.
- Jag trodde aldrig att detta skulle hända.. sa jag tyst.
- Va menar du? frågade han tyst och kollade in i mina ögon.
- Jag och du.. Han gav mig en förvirrad blick som såg både glad och besviken ut. - Det är nog det bästa som hänt mig. Nu log han stort och drog mig emot han och bara kramade om mig. Så låg vi en lång stund innan jag vände mig mot tvn igen och började smeka hans mage. Han la ena armen runt mig och pussade mig försiktigt på huvudet då och då.


JUSTINS PERSPEKTIV:

Nästa dag vaknade jag innan Becki så jag flyttade henne försiktigt från mig och räckte mig efter tv kontrollen.
Efter att ha legat och kollat på Becki en stund reste jag mig och gick in på toan och tog en snabb dusch och drog sedan på mig kläderna från igår. Jag tog upp mobilen som låg på golvet bredvid sängen. Död.. Fan då! Men jag vet att Becki har en iPhone laddare någon stans, men jag ville inte väcka henne, hon var så söt när hon sov.. Jag gick fram till hennes skrivbord och öppnade alla lådor och letade. I en låda hittade jag ett ihop knycklat papper. Jag knycklade upp pappret.



Because you live and breathe, Because you make me believe in myself when nobody else can help. 
Because you live, girl, my world has twice as many stars in the sky.

- Jag älskar dig min flicka, xoxo Pappa


Jag kände hur det knöt sig i magen på mig. Jag hörde ett snyft bakom mig så jag vände mig snabbt om och såg att Becki hade vaknat. Jag reste mig snabbt upp och kramade om henne hårt.
- Becki.. Jag kommer alltid att finnas för dig när du är lessen. When U smile, I smile! viskade jag i hennes öra. Hon svarade inte utan kramade mig bara hårdare och började sedan nynna på en låt jag inte kände igen men jag kände inte för att fråga vilken det var just nu, men jag hörde att texten som stod på pappret var med.
- Pappa började skriva denna till mig.. Men han hann aldrig göra klart den.. sa hon tyst. Jag såg hur en tår rann ner från hennes öga och landade på mitt knä. Jag torkade bort tåren och kysste henne, hon besvarade kyssen väldigt lätt. Sen satt vi bara så.. Jag visste inte vad jag skulle säga, för troligen inget skulle få henne att må bättre.. Så jag kysste hennes panna och torkade hennes tårar då och då. 
Efter ett tag sa Becki någonting men hon sa det så tyst så jag inte hörde.
- Förlåt sweetie, men jag hörde inte. jag pussade på hennes panna och kollade på henne.
- Jag vill skriva klart låten.. Eller rättare sagt att vi ska göra det.. mumlade hon. Först blev jag chockad, men sen så blev jag faktiskt glad att hon ville göra klart hennes pappas låt med mig!
- Allt för dig! Men är du säker? 
- Helt säker. Hon torkade bort en tår under ögat och kollade in i mina ögon. - Har aldrig vart säkrare. 
Hinner inte skriva mer just nu, kanske kommer upp en episod till om jag hinner. ♥



Kommentarer
Postat av: Juli

Awesome, mera! :D

2011-01-19 @ 06:56:08
Postat av: Julia

MER !!!!

2011-04-28 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0